爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 3430


1#
發表於 16-1-27 12:46 |只看該作者
請問星期日可以駕車上去嗎?會封路嗎?容易泊車嗎?thanks 😄




禁止訪問

積分: 7557


2#
發表於 16-1-27 13:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2769


3#
發表於 16-1-27 13:42 |只看該作者

引用:請問星期日可以駕車上去嗎?會封路嗎?容易

原帖由 poonie 於 16-01-27 發表
請問星期日可以駕車上去嗎?會封路嗎?容易泊車嗎?thanks 😄
雙線行車就只可去到柯士甸公園,再上山頂就變單線,雖有避車處,但路窄,你星期日上更是難事,遊人又多,揸車上去遇著迎頭車真係企係度。


等待驗證會員

積分: 3430


4#
發表於 16-1-27 21:29 |只看該作者

回覆:山頂公園

Thanks for the advice 😊





洋房

積分: 69

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


5#
發表於 16-1-28 11:07 |只看該作者
Thanks for share


大宅

積分: 2308


6#
發表於 16-1-28 17:53 |只看該作者
我有1-2次都想上, 但係當時係星期六, 應該會封左路, 放棄了


大宅

積分: 1960


7#
發表於 16-1-29 08:48 |只看該作者

引用:請問星期日可以駕車上去嗎?會封路嗎?容易

原帖由 poonie 於 16-01-27 發表
請問星期日可以駕車上去嗎?會封路嗎?容易泊車嗎?thanks 😄
逢星期日一定封路除了住客




禁止訪問

積分: 7557


8#
發表於 16-1-29 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 3430


9#
發表於 16-1-29 16:01 |只看該作者

回覆:山頂公園

Thanks! 想約一班朋友上去,唔知乜野情況先封路🤔




禁止訪問

積分: 7557


10#
發表於 16-1-30 18:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28241


11#
發表於 16-2-2 11:22 |只看該作者
poonie 發表於 16-1-29 16:01
Thanks! 想約一班朋友上去,唔知乜野情況先封路🤔
Weekday 通常唔封,weekend 就睇情況,一般星期日早上都未封的,我好幾次十點前都揸到車上去,但晏 d 多車就會封,上面泊車通常都唔係問題


禁止訪問

積分: 331


12#
發表於 16-2-23 16:17 |只看該作者

回覆:山頂公園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo