爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 895


1#
發表於 16-2-18 16:09 |只看該作者
除左上28car,仲有咩地方可以搵到?想搵架慳油,2至3萬蚊嘅日本車,多謝提供資料


男爵府

積分: 5870

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 16-2-18 17:11 |只看該作者

引用:除左上28car,仲有咩地方可以搵到?想搵架

原帖由 littlemaco 於 16-02-18 發表
除左上28car,仲有咩地方可以搵到?想搵架慳油,2至3萬蚊嘅日本車,多謝提供資料

...
Pm, thx


禁止訪問

積分: 331


3#
發表於 16-2-18 17:15 |只看該作者

回覆:armchair 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 895


4#
發表於 16-2-18 19:48 |只看該作者

引用:I have car want to offload

原帖由 hawe00 於 16-02-18 發表
I have car want to offload
咩車?幾年車齡?



複式洋房

積分: 389


5#
發表於 16-2-18 20:01 |只看該作者

引用:I have car want to offload

原帖由 hawe00 於 16-02-18 發表
I have car want to offload
??


複式洋房

積分: 318


6#
發表於 16-2-19 00:41 |只看該作者
唔洗點車人就買部110或者121 應該都無敵了


大宅

積分: 3606


7#
發表於 16-2-19 01:34 |只看該作者
Honda Jazx


複式洋房

積分: 368


8#
發表於 16-2-19 10:50 |只看該作者
Jazz, Ractis, Golf also can ar


子爵府

積分: 12229

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 16-2-19 16:37 |只看該作者
littlemaco 發表於 16-2-18 16:09
除左上28car,仲有咩地方可以搵到?想搵架慳油,2至3萬蚊嘅日本車,多謝提供資料

...
我部 COROLLA 少用, 有興趣PM我, 謝絕agent


別墅

積分: 895


10#
發表於 16-2-19 20:21 |只看該作者

回覆:lovelysky 的帖子




複式洋房

積分: 389


11#
發表於 16-2-19 21:18 |只看該作者

引用:Quote:littlemaco 發表於 16-2-18 16:09 除

原帖由 lovelysky 於 16-02-19 發表
我部 COROLLA 少用, 有興趣PM我, 謝絕agent
年份?


男爵府

積分: 5033


12#
發表於 16-2-20 14:22 |只看該作者

回覆:新牌仔想買架二手車代步

我有部01年嘅Echo 牌費到九月。有興趣pm 我😊



[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


民房

積分: 18


13#
發表於 16-2-20 15:56 |只看該作者

回覆:littlemaco 的帖子

講真買部110真係必勝,買車要方便,買左部壞車仲麻煩,我都係鍾意渣110,自動波都好小野整


禁止訪問

積分: 66


14#
發表於 16-2-20 16:38 |只看該作者

回覆:littlemaco 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 190


15#
發表於 16-2-21 02:58 |只看該作者
大發仔 既GINO 成架cooper 咁 型
Everyone have a nice day


別墅

積分: 895


16#
發表於 16-2-21 10:31 |只看該作者

回覆:新牌仔想買架二手車代步

合適嘅已經pm左各位


複式洋房

積分: 361


17#
發表於 16-2-21 13:19 |只看該作者
我都有興趣想知


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 16-2-21 13:23 |只看該作者

引用:合適嘅已經pm左各位

原帖由 littlemaco 於 16-02-21 發表
合適嘅已經pm左各位
Can you pm to me? I am also looking for a 2nd hand car



Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 16-2-21 15:25 |只看該作者
wingyee0814 發表於 16-2-21 02:58
大發仔 既GINO 成架cooper 咁 型
但gino得6佰幾cc會唔會新牌唔太合適?
Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


複式洋房

積分: 190


20#
發表於 16-2-22 02:19 |只看該作者
orangekkkkk 發表於 16-2-21 15:25
但gino得6佰幾cc會唔會新牌唔太合適?
吾會,需然得6百幾CC但係有TURBO,吾慢但吾係快反而你簡大CC個D車,我驚新牌會好危險,馬力勁就會
一味快,果人吾識收油.

gino 起步都快過的士.
Everyone have a nice day

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo