自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


大宅

積分: 3886


1#
發表於 16-1-28 18:39 |只看該作者
平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾日都唔乾,有時仲有濕氣喺啲衫到。。。要解決呢個問題,以下邊個方法好啲?

1) 買浴室寶,啲衫照掛露台晾曬,收衫個夜晚掛入廁所烘乾啲濕氣。

2)買冷凝式乾衣機, 一勞永逸,仲可以乾埋被單,床單

3)和風乾衣機,只在消濕天氣用

請大家俾意見


侯爵府

積分: 20220


2#
發表於 16-1-28 18:43 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

3
有左佢
我咩天氣都好
一晚乜都乾哂



點評

la_source    發表於 16-1-29 12:15


伯爵府

積分: 16859


3#
發表於 16-1-28 18:59 |只看該作者
可以開過夜嗎?


珍珠宮

積分: 36934

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 16-1-28 19:03 |只看該作者

回覆:Coffeekk 的帖子

3,超好用,


http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


大宅

積分: 3886


5#
發表於 16-1-28 19:06 |只看該作者

引用:3有左佢我咩天氣都好一晚乜都乾哂

原帖由 yankiyan 於 16-01-28 發表
3
有左佢
我咩天氣都好
請問用緊邊個牌子?


侯爵府

積分: 20220


6#
發表於 16-1-28 19:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yankiyan+於+16-01-28+發表3

原帖由 Coffeekk 於 16-01-28 發表
請問用緊邊個牌子?
天上野




侯爵府

積分: 20220


7#
發表於 16-1-28 19:19 |只看該作者

引用:可以開過夜嗎?

原帖由 Freedomfish 於 16-01-28 發表
可以開過夜嗎?
我平時都開過夜的




水晶宮

積分: 55804


8#
發表於 16-1-28 19:22 |只看該作者

回覆:yankiyan 的帖子

3,超好用,我現在用緊
1453980133722.jpg


侯爵府

積分: 24384


9#
發表於 16-1-28 19:28 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

2

以前我係香港都用乾衣機




別墅

積分: 627


10#
發表於 16-1-28 19:33 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

上星期買左天上野和風機,非常惦,我覺得仲好用過抽濕機。


禁止訪問

積分: 2377


11#
發表於 16-1-28 19:42 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15146

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 16-1-28 19:53 |只看該作者

引用:3有左佢我咩天氣都好一晚乜都乾哂

原帖由 yankiyan 於 16-01-28 發表
3
有左佢
我咩天氣都好
請問3會唔會好食電?


水晶宮

積分: 56914


13#
發表於 16-1-28 20:29 |只看該作者
有地方就一定是乾衣機.

因為最合乎 能源效益.

而浴室寶, 能源效益係最差的.


珍珠宮

積分: 31256


14#
發表於 16-1-28 20:31 |只看該作者

引用:平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾

原帖由 Coffeekk 於 16-01-28 發表
平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾日都唔乾,有時仲有濕氣喺啲衫到。。。要解決呢個問題,以下邊個 ...
3十分好




男爵府

積分: 9148


15#
發表於 16-1-28 20:31 |只看該作者
和風乾衣機, 邊隻牌子好呀?


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


16#
發表於 16-1-28 20:40 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

請問邊度買


伯爵府

積分: 18646

2018復活節勳章 熱血勳章


17#
發表於 16-1-28 20:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yankiyan+於+16-01-28+發表3

原帖由 jkbabe 於 16-01-28 發表
請問3會唔會好食電?
E個問題我買嗰陣都問過天上野個姐姐,佢答我...和風機如果港島區開1小時就$1.1
九龍新界就$1/1小時




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 16-1-28 20:48 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

乾衣機 + 抽濕機 > 不同形式需要




寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 16-1-28 20:52 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

我用抽濕機抽咋




珍珠宮

積分: 30174


20#
發表於 16-1-28 20:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jkbabe 於 16-01-28 發表請問

原帖由 小夫人 於 16-01-28 發表
E個問題我買嗰陣都問過天上野個姐姐,佢答我...和風機如果港島區開1小時就$1.1
九龍新界就$1/1小時:excited ...
咁請問一次可以掛幾多件衫(有重量限制?),
同埋開幾耐先乾透?
謝謝。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo