爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 17


1#
發表於 16-1-10 10:11 |只看該作者
09stepwgn RG1其實大概行幾錢一公里?10noah 又幾錢?
兩架邊架好d?
For 2年牌,師奶仔屋企本身揸wish, 假日先揸,泊s 位麻麻,會俾心機練😅




民房

積分: 17


2#
發表於 16-1-11 22:49 |只看該作者

回覆:請教,點樣計架車既公里/錢?

Up




禁止訪問

積分: 4002


3#
發表於 16-1-12 01:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 16-1-12 12:19 |只看該作者
而家架車都唔錯,又換.......................


民房

積分: 17


5#
發表於 16-1-12 17:37 |只看該作者

回覆:請教,點樣計架車既公里/錢?

因老爺同奶奶唔鍾意架wish, 佢地話要高身車!




禁止訪問

積分: 1142


6#
發表於 16-1-13 01:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 16-1-19 12:09 |只看該作者
JCMW 發表於 16-1-10 10:11
09stepwgn RG1其實大概行幾錢一公里?10noah 又幾錢?
兩架邊架好d?
For 2年牌,師奶仔屋企本身揸wish, 假 ...
架車行到油燈亮起,甘就去油站入滿,再按A計路程,當下次油燈亮起時咪除下攞,放心油燈亮起時應該重可行8---10公里.


複式洋房

積分: 383


8#
發表於 16-1-19 12:50 |只看該作者

回覆:JCMW 的帖子

1。入油至彈槍,
2。行車至某公里,例如行左3/4缸,
3。入油至彈槍。

Pt.3 入左幾錢油,除返行使里數便可。


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


9#
發表於 16-1-19 13:08 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 16-1-19 13:09 編輯

油燈亮起入滿油, 可記低幾多公里, 下次再亮燈又幾低幾多公里, 到時兩數雙減, 用价錢除番總里數就知,

以我架豐田Prius C(1500 cc)為例, 油价(14.09元)計, 油燈亮起入滿油約430元(減埋油卡約370元), 大約行到700公里, 即約0.53元一公里.(370除700)


民房

積分: 17


10#
發表於 16-1-30 01:33 |只看該作者

回覆:請教,點樣計架車既公里/錢?

謝謝各位🙇🙇🙇




複式洋房

積分: 190


11#
發表於 16-1-30 02:59 |只看該作者
行到架車無晒油(著油燈即可)
去油站入滿油(記住入左幾錢)
然後到下一次油燈亮起時,
就可以睇下行左幾多公里除返入左幾錢油就ok
Everyone have a nice day

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo