爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4987


1#
發表於 16-1-26 01:07 |只看該作者
想請教下各位
早排我老公撞車,前面個的士佬無啦啦dup停,我老公架車撞到佢,跟住後面架車又撞我老公架車,我老公有cam,個警察話睇唔到條片,我老公話返屋企睇到,但個警察話咁條片已經冇用,要我老公認罪危險駕駛,而個的士佬竟然冇被告任何野,冇事囉!個的士司機喺隧道時已揸車不時左擺下右擺下咁。。大家覺得點?我老公要認罪嗎?
我老公怕陣間認左罪,個的士佬玩野話頭暈身興要索償咪死得?!但唔認的話,警察話要請律師打官司。


大宅

積分: 1960


2#
發表於 16-1-26 08:44 |只看該作者

引用:想請教下各位早排我老公撞車,前面個的士佬

原帖由 applehau 於 16-01-26 發表
想請教下各位
早排我老公撞車,前面個的士佬無啦啦dup停,我老公架車撞到佢,跟住後面架車又撞我老公架車, ...
屋企睇到條片就可以,個police話睇唔到抄去number去投訴科投訴去




禁止訪問

積分: 1374


3#
發表於 16-1-26 09:02 |只看該作者

回覆:交通意外(撞車)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4987


4#
發表於 16-1-26 09:09 |只看該作者

引用:不小心駕駛定危險駕駛?危駕好嚴重的

原帖由 jihai 於 16-01-26 發表
不小心駕駛定危險駕駛?

危駕好嚴重的
不小心駕駛



禁止訪問

積分: 1374


5#
發表於 16-1-26 09:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jihai 於 16-01-26 發表不小

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1374


6#
發表於 16-1-26 09:25 |只看該作者

回覆:交通意外(撞車)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2308


7#
發表於 16-1-26 10:10 |只看該作者
比較難搞, 個官可能話你老公跟車太貼, 正如你老公提到, 的士已左搖右擺的話,一定要多一份心眼去提防, 你要叫你老公燒隻CD, 再報自己保險, 保險嗰邊會教你地點做的.


水晶宮

積分: 56914


8#
發表於 16-1-26 11:21 |只看該作者
你撞人尾, 多數都唔岩,
的士dup停, 可以有好多合理的理由, 警方冇告他, 都不足為奇.


伯爵府

積分: 15954


9#
發表於 16-1-26 13:52 |只看該作者

回覆:交通意外(撞車)

人地一萬個理由可以dup停
你老公唔你跟車太貼就唔會撞到




大宅

積分: 4987


10#
發表於 16-1-26 14:08 |只看該作者

回覆:交通意外(撞車)

多謝大家意見,5分走唔甩了,謝謝各位


大宅

積分: 2308


11#
發表於 16-1-27 10:48 |只看該作者
applehau 發表於 16-1-26 14:08
多謝大家意見,5分走唔甩了,謝謝各位

但是, 只要證明的士佬係無障礙下故意dup停, 從而導致意外, 的士佬都走唔甩, 你同老公最好細心睇下cam, 看看有否可尋之玄機


禁止訪問

積分: 1374


12#
發表於 16-1-27 11:47 |只看該作者

引用:Quote:applehau 發表於 16-1-26 14:08 多謝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 874


13#
發表於 16-2-1 02:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 GL27 於 16-01-27 發表但是,

原帖由 jihai 於 16-01-27 發表
要打官司,費用非同少可
有法援吖嘛!


大宅

積分: 4987


14#
發表於 16-2-1 09:55 |只看該作者

引用:Quote:applehau 發表於 16-1-26 14:08 多謝

原帖由 GL27 於 16-01-27 發表
但是, 只要證明的士佬係無障礙下故意dup停, 從而導致意外, 的士佬都走唔甩, 你同老公最好細心睇下cam, 看 ...
比左警察睇,最多話個的士司機揸車技術差喎


大宅

積分: 2308


15#
發表於 16-2-1 11:18 |只看該作者
applehau 發表於 16-2-1 09:55
比左警察睇,最多話個的士司機揸車技術差喎
警察並非專業的, 佢地唔想麻煩, 最好搵一個孭哂佢, 然後close-file.
如經濟許可, 或可諮訽一下法律意見,


大宅

積分: 1844


16#
發表於 16-2-1 11:29 |只看該作者
做嘢幾時都取易不取難,你老公收唔到撞前車就衰梗,除非車cam有「清楚顯示」的士前面全無障礙,你先有「機會」指佢惡意停車。樓主,如果你段片無十足把握,算罷;個個forum都多花生魷,講就兇狠,做就xx,唔使自己搞梗係話告架的士啦,但實際夠唔夠料做佢就得你知(無人見過段片,邊個夠膽講一定告到的士?)


大宅

積分: 1365


17#
發表於 16-2-1 12:07 |只看該作者

回覆:交通意外(撞車)

你撞到的士尾除非有力證據的士有錯,否則一定判跟車太貼,所以無畏晒錢!


大宅

積分: 4987


18#
發表於 16-2-1 14:20 |只看該作者

回覆:交通意外(撞車)

多謝晒各位意見,最後都係決定認左佢扣5分唔好煩算。。。


複式洋房

積分: 355


19#
發表於 16-2-1 14:31 |只看該作者
罪就一定要認, 不過後車撞到你應該有得收錢.


禁止訪問

積分: 7557


20#
發表於 16-2-2 17:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo