樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5292


1#
發表於 08-9-25 10:43 |只看該作者
有冇人賣左居屋後成功攞公屋住 ? 請入黎分享吓


大宅

積分: 3774


2#
發表於 08-9-25 11:44 |只看該作者
我都好想知呀!~因為我都係咁既身分,兩頭唔到岸....超慘!


男爵府

積分: 5292


3#
發表於 08-9-25 13:08 |只看該作者
原文章由 meilo 於 08-9-25 11:44 發表
我都好想知呀!~因為我都係咁既身分,兩頭唔到岸....超慘!




同病相憐, 有冇後侮賣左間屋呀 ?


大宅

積分: 3774


4#
發表於 08-9-25 15:06 |只看該作者
原文章由 nioclewn 於 08-9-25 13:08 發表




同病相憐, 有冇後侮賣左間屋呀 ?


根本無得後悔...因為當時兩公婆一齊失業,重掙緊p-loan未還哂,根本個個月清袋,更加無積蓄,所以係局賣咋!~淒涼!!

而家有左bb,雖然己還哂d債,但老公搵小左好多,我就不嬲都揾得唔多架喇,生埋bb後會唔做嘢暫時湊住bb先添,因無人幫手無辦法,又請唔起工人喎,出面d租又貴,又無錢買樓,又無得申請番公屋,都唔知點算好....陰公!!

其實我只係想有個安定既居所,別無他求架嘞!~要我窮窮地咁生活都所謂既,最緊要一家人生活得開心就已心滿意足,可惜係香港想置頭家都咁難....真慘!!!


大宅

積分: 3356


5#
發表於 08-9-25 16:18 |只看該作者
香港有多D你們這些人就慘啦...
攞完福利一次又想攞多次!!
可憐我們這些納稅人, 承受你們的自私自利和對自己人生的不負責任, 居住都成問題, 學人生仔??!!


大宅

積分: 3774


6#
發表於 08-9-25 17:13 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-25 16:18 發表
香港有多D你們這些人就慘啦...
攞完福利一次又想攞多次!!
可憐我們這些納稅人, 承受你們的自私自利和對自己人生的不負責任, 居住都成問題, 學人生仔??!! ...


你呢個人心地唔好,好無品...呢度係比人傾計既,你無權去批評人囉!唔滿意可以唔入呢個topic!!:;pppp:


男爵府

積分: 5292


7#
發表於 08-9-25 17:40 |只看該作者
原文章由 meilo 於 08-9-25 17:13 發表


你呢個人心地唔好,好無品...呢度係比人傾計既,你無權去批評人囉!唔滿意可以唔入呢個topic!!:;pppp:



支持 支持

你估放賣居屋可以賺好多咩 ?

當然係家庭環境唔許可先咁做架啦.


大宅

積分: 3774


8#
發表於 08-9-25 18:00 |只看該作者
原文章由 nioclewn 於 08-9-25 17:40 發表



支持 支持

你估放賣居屋可以賺好多咩 ?

當然係家庭環境唔許可先咁做架啦.


咪係囉!~況且,我係原價賣番比房署咋!有鬼得賺咩...重舌埋D裝修費添呀!!


禁止訪問

積分: 925


9#
發表於 08-9-25 19:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3356


10#
發表於 08-9-25 19:42 |只看該作者
甘 迺 總 統 的 金 句 是 : 「 不 要 問 國 家 可 以 為 你 做 什 麼 , 要 問 你 可 以 為 國 家 做 什 麼 。 」
衷心希望你們有一天能靠自己努力工作進修,擁有自己的物業,不用再等待別人的給予


大宅

積分: 3958


11#
發表於 08-9-25 22:55 |只看該作者
Meilo,
現在的生活可能是要捱,不過你都要小心身體及好好照顧孩子。你先生也真難得,希望你們兩位不要放棄, 咬緊牙關捱過這幾年。有了bb,自然就會有目標。
我聽人講,賣了居屋,如果生活環境真的變壞,可以在出售後兩年重新去輪候公屋,當然;他們亦會作出資產審查,不如你真係打過電話去房署問問吧!

Denbee,
何苦咁講呢?人家都真係真金白銀攞過錢去買過居屋,一樣都有抽稅,繳納差'享'地租的。環境迫人,失去工作,將心比己;換了那個是你又會怎樣? 我反而很尊重她,因為她兩沒有放棄自己! 而家人地只係想吓有機會過得安穩d啫;點解咁都睇唔過眼? 大家都係為咗生活;不偷不搶,努力工作,已經是很不錯,她也不是光坐著等領取綜緩的人,你說是不是?


原文章由 Denbee 於 08-9-25 19:42 發表
甘 迺 總 統 的 金 句 是 : 「 不 要 問 國 家 可 以 為 你 做 什 麼 , 要 問 你 可 以 為 國 家 做 什 麼 。 」
衷心希望你們有一天能靠自己努力 ...


別墅

積分: 753


12#
發表於 08-9-26 00:41 |只看該作者
我絕對同意 , meilo -- 比心機湊仔同做工喇 ~~ 唔好比人睇死 -- 捱下冇問題+, 最緊要一家人開開心心 ....

原文章由 hayamama 於 08-9-25 22:55 發表
Meilo,
現在的生活可能是要捱,不過你都要小心身體及好好照顧孩子。你先生也真難得,希望你們兩位不要放棄, 咬緊牙關捱過這幾年。有了bb,自然就會有目標。
我聽人講,賣了居屋,如果生活環境真的變壞,可以在出售後 ...


大宅

積分: 3774


13#
發表於 08-9-26 09:40 |只看該作者
好多謝各位既支持...
其實我地根本無諗過要人幫,由我結婚個日起已經知自已唔係嫁個有錢人,亦都預左要捱,但幸好我地兩公婆互相尊重,結婚超過十年,感情依然好好,互相扶持
講真,到目前唯止,我地仍然希望擁有自己既物業,公屋真係可有可無的,因為此終想有個好d既生活環境比bb成長,之前買居屋都係想咁,可惜世事難料,所以至延遲左生育計劃,但我地會繼續努力既,只係人此終會有情緒,所以至想係呢度舒發一吓姐
希望其他人唔好太過認真,帶有色眼鏡去睇人,個個都係凡人一個,何必呢?!


大宅

積分: 1623


14#
發表於 08-9-26 09:56 |只看該作者
meilo,

我同意你的講法,繼續加油,香港地生活迫人,每個人面對的壓力真是不少,尤其我們女性,又要番工,又要照顧屋企,真是心力交卒,你繼續加油勞力....希望將來有好日子過,有自己的屋企... 你bb 幾時出世呀...努力加油


大宅

積分: 3774


15#
發表於 08-9-26 10:16 |只看該作者
原文章由 mongmong 於 08-9-26 09:56 發表
meilo,

我同意你的講法,繼續加油,香港地生活迫人,每個人面對的壓力真是不少,尤其我們女性,又要番工,又要照顧屋企,真是心力交卒,你繼續加油勞力....希望將來有好日子過,有自己的屋企... 你bb 幾時出世呀...努力加油 ...



thanks!~
我BB一月會出世嘞,所以而家我地己經準備緊BB嘢喇...


大宅

積分: 1623


16#
發表於 08-9-26 10:19 |只看該作者
Hi meilo,

好快啦,比心機湊呀,你會比邊個湊呀,bb出佐世又派你忙呀...小心身體..

你而家係咪租緊樓住呀...


大宅

積分: 3774


17#
發表於 08-9-26 10:29 |只看該作者
mongmong,

我會架嘞...BB出世後應該會暫時自己湊番,因為無親戚幫手,等BB大小小再作打算,呢段時間唯有慳D洗啦!~


大宅

積分: 3356


18#
發表於 08-9-26 10:32 |只看該作者
我只是希望人們不要老抱著政府幫忙的想法, 要自己處理好自己的人生, 不要倚賴別人, 因為沒有人欠你的
畢竟政府已幫助她們一次(居屋)了, 還有更需要而未曾享用過的人在輪侯
她們之前付出的”真金白銀首期”” 抽稅,繳納差'享'地租”根本不足夠房子的建築費,行政費,地價, 政府也有津貼她們, 否則就沒有補地價這回事了
就算她們”沒有賺”的賣回比房署, 政府因為折舊, 從新維修又再損失了多少??
付出幾多,收穫幾多”是不少父母教導子女的金石良言, 政府是沒有義務再幫助她們的, 政府(納稅人)已幫她們很多了
幫忙弱勢社群是一個先進社會的體認, 但先決條件是不要做成過份的依賴, 阻礙社會的進步
接受幫助者, 亦須心存感激之心, 努力工作進修, 培養好下一代, 等待回饋社會的機會
我相信她們在出售居屋時, 都清楚了解到後果
三.了解出售單位的後果

曾經購買居屋或租置計劃單位的業主,不論日後有否將單位出售,均不可以再申請出租公屋;惟在非常特殊情況下(例如將單位售回給房委會後,以體恤理由經社會福利署署長推薦及房屋署署長核實及批准)可作個別考慮。

這些條例是有必要的: 防止市民重複享用福利, 保持輪侯公屋的公平性, 善用/緊慎看守公帑


大宅

積分: 3774


19#
發表於 08-9-26 10:50 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-26 10:32 發表
我只是希望人們不要老抱著政府幫忙的想法, 要自己處理好自己的人生, 不要倚賴別人, 因為沒有人欠你的
畢竟政府已幫助她們一次(居屋)了, 還有更需要而未曾享用過的人在輪侯
她們之前付出的”真金白銀首期”” 抽稅,繳 ...


唉...你呢個人實在太"死心不息"喇!~我都唔想再哂氣同你講...呢個topic唔係我開既,所以我都唔想阻其他人,算吧啦!!


大宅

積分: 3356


20#
發表於 08-9-26 11:32 |只看該作者
不是我本人“死心不息",我只是想回應Hayamama對我的提問,難道有問題嗎?
再者,我說的內容有錯嗎?如有,請指導!!
社會上已有太多蒙混過關的事,我相信真理越辯越明,否則下一代會有好的將來嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo