嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6047

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 04-7-19 23:55 |只看該作者

有無bb食緊萬朝奶粉1號仔(愛思美)

請問有無bb食緊萬朝奶粉1號仔(愛思美)?妳地覺得好唔好? ?-(
我大B叫做卓恆呀~2月11日出世,3.65kg
我小B叫做卓邦呀~11月7日出世,3.32kg


別墅

積分: 678


2#
發表於 04-7-20 09:24 |只看該作者

Re: 有無bb食緊萬朝奶粉1號仔(愛思美)

我bb一出世已經食緊愛思美,bb 好吸收,bb現在四個月已經有好多肉一"節節",飲奶粉始中熱氣,我會比米水佢飲


男爵府

積分: 7665


3#
發表於 04-7-20 12:07 |只看該作者

Re: 有無bb食緊萬朝奶粉1號仔(愛思美)

我bb之前食感恩ha,跟住敏感--"轉左萬朝..宜家肥肥白白冇哂敏感..萬朝正....我都叫朋友食


複式洋房

積分: 335


4#
發表於 04-7-30 14:14 |只看該作者

Re: 有無bb食緊萬朝奶粉1號仔(愛思美)

我bb都係食緊萬朝, 好好呀~

哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo