爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2769


1#
發表於 16-2-4 12:15 |只看該作者
想問如果無左粒車胎打氣粒膠塞會影響胎壓同易漏氣嗎,謝謝!


複式洋房

積分: 202


2#
發表於 16-2-4 12:46 |只看該作者

回覆:車胎膠塞

不會。除非多手攪粒的。不過最好都係去胎鋪叫人畀返粒,蓋住始終安全d




大宅

積分: 2769


3#
發表於 16-2-4 16:53 |只看該作者

引用:不會。除非多手攪粒的。不過最好都係去胎鋪

原帖由 Robinhood 於 16-02-04 發表
不會。除非多手攪粒的。不過最好都係去胎鋪叫人畀返粒,蓋住始終安全d



...
請問係汽車用品店有無得買?大概幾錢粒?

謝謝!


水晶宮

積分: 56920


4#
發表於 16-2-4 17:03 |只看該作者
主要防沙塵, 沙塵可影響活塞.


大宅

積分: 2769


5#
發表於 16-2-4 17:15 |只看該作者

引用:主要防沙塵, 沙塵可影響活塞.

原帖由 howmuch 於 16-02-04 發表
主要防沙塵, 沙塵可影響活塞.
有道理。

所以有時諗,如果俾人塞左,破壞左,咪成條車胎廢左!


大宅

積分: 3606


6#
發表於 16-2-4 17:49 |只看該作者
去胎鋪叫人畀返粒, 99% free of charge !


水晶宮

積分: 56920


7#
發表於 16-2-4 17:55 |只看該作者
如果無所謂, 配返普通蓋, 都唔好要靚靚款, 仲大機會俾人偷


伯爵府

積分: 16014


8#
發表於 16-2-4 18:02 |只看該作者
由佢喇,又唔會影響到條胎。講真,你而家問我邊條胎有,邊條甩左;我唔到打氣時都唔留意到。留意完之後又一陣唔再記得。


大宅

積分: 2769


9#
發表於 16-2-4 22:16 |只看該作者

引用:去胎鋪叫人畀返粒, 99�ree of charge !

原帖由 BoA. 於 16-02-04 發表
去胎鋪叫人畀返粒, 99% free of charge !
世間上竟然仲有免費既野


大宅

積分: 2769


10#
發表於 16-2-4 22:17 |只看該作者

引用:如果無所謂, 配返普通蓋, 都唔好要靚靚款,

原帖由 howmuch 於 16-02-04 發表
如果無所謂, 配返普通蓋, 都唔好要靚靚款, 仲大機會俾人偷
我已經全部係普通款,但都俾人偷哂

真係有無搞錯


大宅

積分: 2769


11#
發表於 16-2-4 22:20 |只看該作者

引用:由佢喇,又唔會影響到條胎。講真,你而家問

原帖由 sf013hk 於 16-02-04 發表
由佢喇,又唔會影響到條胎。講真,你而家問我邊條胎有,邊條甩左;我唔到打氣時都唔留意到。留意完之後又一 ...
無左個蓋,好無安全感咁,但呢d野,我諗一陣又俾人偷去....
唉!


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 16-2-5 13:20 |只看該作者
guatma 發表於 16-2-4 16:53
請問係汽車用品店有無得買?大概幾錢粒?

謝謝!
一套有4-5粒,普遍30---50元有交易.


大宅

積分: 2769


13#
發表於 16-2-5 13:50 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-2-4 16:53 請問係

原帖由 20150618bb 於 16-02-05 發表
一套有4-5粒,普遍30---50元有交易.
嘩,咁貴架,唔怪得有人偷了。

thx for your information.


水晶宮

積分: 56920


14#
發表於 16-2-5 14:43 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 16-2-5 14:47 編輯
guatma 發表於 16-2-5 13:50
嘩,咁貴架,唔怪得有人偷了。

thx for your information.

可能因為同單車一樣, 所以......

你提醒了我, 淘寶開買定先...... (RMB5.5 / 50粒)


大宅

積分: 2769


15#
發表於 16-2-5 14:51 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-2-5 13:50 嘩,咁

原帖由 howmuch 於 16-02-05 發表
本帖最後由 howmuch 於 16-2-5 14:47 編輯
嘩,抵咁多,

睇來都要學下淘貨了。


禁止訪問

積分: 3222


16#
發表於 16-2-6 03:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2769


17#
發表於 16-2-6 15:18 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-2-4 17:15 有道理

原帖由 Dauntlessff 於 16-02-06 發表
車胎個入氣活塞叫Valve Stem, 係單獨零件,最多幾十蚊一枝。Valve Stem 壞咗漏氣,可以單獨換。
...
原來係咁,我都唔識,仲以為壞左要成條胎換添!

謝謝!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


18#
發表於 16-2-8 17:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BoA.+於+16-02-04+發表去胎鋪

原帖由 guatma 於 16-02-04 發表
世間上竟然仲有免費既野
一兩蚊佢㸃收你丫,博你換呔搵佢仲好啦




大宅

積分: 2769


19#
發表於 16-2-9 21:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 guatma 於 16-02-04 發表世間

原帖由 Sindy 於 16-02-08 發表
一兩蚊佢㸃收你丫,博你換呔搵佢仲好啦
唔好喇,淘寶啦!


複式洋房

積分: 489


20#
發表於 16-2-11 01:07 |只看該作者
呢D野真係去車房/汽車精品店 比你唔使錢

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo