潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2935


1#
發表於 16-2-4 15:23 |只看該作者
有冇JM 近排去過? 易買嗎? 幾錢? 想3月去, 唔知買唔買到呢


大宅

積分: 2935


2#
發表於 16-2-4 15:23 |只看該作者
我係去Paris


大宅

積分: 2935


3#
發表於 16-2-4 18:05 |只看該作者
無人知?


伯爵府

積分: 16674


4#
發表於 16-2-4 18:17 |只看該作者

回覆:法國買Halzan

€3750

官網成日有得賣,如你去FSH應該易買得到





侯爵府

積分: 21976


5#
發表於 16-2-4 18:38 |只看該作者

引用:€3750官網成日有得賣,如你去FSH應該易買

原帖由 gzilla 於 16-02-04 發表
€3750

官網成日有得賣,如你去FSH應該易買得到
Jm想請教下,下星期會留6 days係Paris,
其實我最想買Lindy 26, 呢個款易買到嗎?
如頭幾日都冇,而sa又推介其他款比我,
如我又買左的話,之後個幾日就算再有Lindy 26,佢都唔會再offer比的架啦?




伯爵府

積分: 16674


6#
發表於 16-2-4 19:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-04+發表€37

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發表
Jm想請教下,下星期會留6 days係Paris,
其實我最想買Lindy 26, 呢個款易買到嗎?
如頭幾日都冇,而sa又推 ...
如果你size 26&30都ok又冇specific色嘅,我唔覺得Lindy難買;如你只想要26就難少少,因為歐洲H shop比較少細袋

當然你肯買少少其他嘅有啲spending history 可能會幫到你

只要唔係BKC,據我所知officially 可以買多過一個袋




公爵府

積分: 25915


7#
發表於 16-2-4 20:30 |只看該作者

引用:有冇JM+近排去過?+易買嗎?+幾錢?+想3月去,+

原帖由 scorpioc 於 16-02-04 發表
有冇JM 近排去過? 易買嗎? 幾錢? 想3月去, 唔知買唔買到呢
去年八月在康城買了一個Halzan and 1 bolide only walked in and asked, no spendings



點評

wcpcelia    發表於 16-2-5 11:08


侯爵府

積分: 21976


8#
發表於 16-2-4 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyanli1234+於+16-02-04+發

原帖由 gzilla 於 16-02-04 發表
如果你size 26&30都ok又冇specific色嘅,我唔覺得Lindy難買;如你只想要26就難少少,因為歐洲H shop比較少 ...
謝謝你啊
同埋係咪多數要一早去排隊等開門先機會大d架??
另外,我仲會去milan同Venice, 有冇jm知呢兩個city買到lindy/hot item既機會大嗎?
其實bolide 27同constance mini都好想啊!
但我知c就冇咩機會架啦




公爵府

積分: 25915


9#
發表於 16-2-4 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-04+發表如果

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發表
謝謝你啊
同埋係咪多數要一早去排隊等開門先機會大d架??
另外,我仲會去milan同Venice, 有冇jm ...
Milan and Venice very difficult



點評

yanyanli1234    發表於 16-2-5 09:17


伯爵府

積分: 16674


10#
發表於 16-2-4 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-04+發表如果

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發表
謝謝你啊
同埋係咪多數要一早去排隊等開門先機會大d架??
另外,我仲會去milan同Venice, 有冇jm ...
意大利機會低,法國易撞到袋



點評

yanyanli1234    發表於 16-2-5 09:16


大宅

積分: 2935


11#
發表於 16-2-5 10:22 |只看該作者
gzilla 發表於 16-2-4 18:17
€3750

官網成日有得賣,如你去FSH應該易買得到
感謝感謝!!
幾年無去過Paris, 而家D H要排隊入? 唔係卦....


伯爵府

積分: 18956


12#
發表於 16-2-5 10:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 gzilla 於 16-02-04 發表如果

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發表
謝謝你啊
同埋係咪多數要一早去排隊等開門先機會大d架??
另外,我仲會去milan同Venice, 有冇jm ...
一早去排總店! 我上年12月去,一早去排,排第3,買到 lindy 26, 無spending 。眼見排我前面嗰個買左個kelly 28。

點評

yanyanli1234    發表於 16-2-5 10:33


伯爵府

積分: 18956


13#
發表於 16-2-5 10:27 |只看該作者

引用:Quote:gzilla 發表於 16-2-4 18:17 €3750

原帖由 scorpioc 於 16-02-05 發表
感謝感謝!!
幾年無去過Paris, 而家D H要排隊入? 唔係卦....
總店一早已有十零個排


侯爵府

積分: 21976


14#
發表於 16-2-5 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scorpioc+於+16-02-05+發表感

原帖由 nms 於 16-02-05 發表
總店一早已有十零個排
Wowcan share pic...thx!
希望好似你咁lucky啦!
一早去排既意思係要晨早7、8點到嗎?




大宅

積分: 2935


15#
發表於 16-2-5 10:44 |只看該作者
咁Halzan 洗唔洗排

無諗過要排隊


大宅

積分: 2801


16#
發表於 16-2-5 14:06 |只看該作者
HALZAN 你咪有幾個SIZE? 定 ONLY 31 ? THX


伯爵府

積分: 16674


17#
發表於 16-2-5 19:54 |只看該作者

回覆:法國買Halzan

FSH間舖未開門就喺出面排,其餘時間入到bag section通常都一樣要排等SA serve, 只係睇吓排十幾分鐘定係一兩個鐘(睇你係咪大時大節去)




大宅

積分: 2801


18#
發表於 16-2-7 10:49 |只看該作者
HALZAN 係咪有幾個SIZE? 定 ONLY 31 ? 重唔重 ? 因為覺得HERBAG非常重 .


大宅

積分: 2935


19#
發表於 16-2-15 11:16 |只看該作者
gzilla 發表於 16-2-5 19:54
FSH間舖未開門就喺出面排,其餘時間入到bag section通常都一樣要排等SA serve, 只係睇吓排十幾分鐘定係一兩 ...
Oh 好~唔該哂你
咁似乎未必買得成


男爵府

積分: 6381


20#
發表於 16-2-15 13:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發

原帖由 gzilla 於 16-02-04 發表
如果你size 26&30都ok又冇specific色嘅,我唔覺得Lindy難買;如你只想要26就難少少,因為歐洲H shop比較少 ...
if so how can resellers buy so many bags in one trip!?? always wonderingg.....


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo