爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 367


1#
發表於 16-2-16 11:40 |只看該作者
考慮換新車, 請問賣舊車的流程 - 賣给車行定自己放好? 2007 Picnic 容唔容易放? 請指教!


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 16-2-16 11:58 |只看該作者

引用:考慮換新車, 請問賣舊車的流程 - 賣给車行

原帖由 wan^kam^ 於 16-02-16 發表
考慮換新車, 請問賣舊車的流程 - 賣给車行定自己放好? 2007 Picnic 容唔容易放? 請指教! ...
最好自己放

如果比車行一定要轉名


水晶宮

積分: 56920


3#
發表於 16-2-16 12:51 |只看該作者
好懷疑邊間車行, 收車會馬上轉名.


禁止訪問

積分: 29


4#
發表於 16-2-16 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 367


5#
發表於 16-2-16 16:45 |只看該作者
回覆 LE3957 的帖子

謝謝各位意見! 請問自己賣通常要幾耐?想預下買新車時間。


大宅

積分: 1135


6#
發表於 16-2-16 17:09 |只看該作者

回覆:賣車方法

易發car


禁止訪問

積分: 29


7#
發表於 16-2-16 17:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 41


8#
發表於 16-2-16 17:56 |只看該作者
回覆 wan^kam^ 的帖子

想賣幾錢啊?


複式洋房

積分: 367


9#
發表於 16-2-16 23:02 |只看該作者
回覆 LE3957 的帖子

明白。看來都是應該賣了舊車才買新車,免得新車來了舊車又未放手,不過這樣的話,有段時間可能無車揸。讓我上綱看看, 希望平平地快些放舊車。


複式洋房

積分: 190


10#
發表於 16-2-17 02:56 |只看該作者
我都想知
Everyone have a nice day


複式洋房

積分: 456


11#
發表於 16-2-17 03:07 |只看該作者

引用:回覆+LE3957+的帖子謝謝各位意見!+請問自己

原帖由 wan^kam^ 於 16-02-16 發表
回覆 LE3957 的帖子

謝謝各位意見! 請問自己賣通常要幾耐?想預下買新車時間。
一個月時間




複式洋房

積分: 456


12#
發表於 16-2-17 03:09 |只看該作者

引用:回覆+LE3957+的帖子謝謝各位意見!+請問自己

原帖由 wan^kam^ 於 16-02-16 發表
回覆 LE3957 的帖子

謝謝各位意見! 請問自己賣通常要幾耐?想預下買新車時間。
當然要睇你架車係乜嘢質數嚟對比放出架車時間,同埋一定要合理價錢啦,我試過放部voxy一星期內搞掂




複式洋房

積分: 300


13#
發表於 16-2-20 10:40 |只看該作者

回覆:賣車方法

28放過,兩至三星期放了,都睇彩數,真係有一排無車用,不過放到好價都抵返!
我唔敢放俾車行,價低咗,又怕唔肯轉名!
祝好運!




男爵府

積分: 5559


14#
發表於 16-2-20 11:07 |只看該作者
我試過放係28car,1放已經好多人約睇,第2日岩價即收訂之後去搞轉名比尾數.


子爵府

積分: 12058


15#
發表於 16-2-20 14:25 |只看該作者

引用:回覆+LE3957+的帖子明白。看來都是應該賣了

原帖由 wan^kam^ 於 16-02-16 發表
回覆 LE3957 的帖子

明白。看來都是應該賣了舊車才買新車,免得新車來了舊車又未放手,不過這樣的話,有段 ...
我們就係新車到了 先賣舊車。




民房

積分: 18


16#
發表於 16-2-20 15:52 |只看該作者

回覆:wan^kam^ 的帖子

上28car check下人地賣幾錢,跟住放自己個架上網,如果驚麻煩,放平市價10%即刻有人要,唔係車行點價我試過真係好低


禁止訪問

積分: 66


17#
發表於 16-2-20 16:39 |只看該作者

回覆:akachanman 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 66


18#
發表於 16-2-20 16:39 |只看該作者

引用:考慮換新車,+請問賣舊車的流程+-+賣给車行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1374


19#
發表於 16-2-20 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wan^kam^ 於 16-02-16 發表回

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12058


20#
發表於 16-2-20 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jincaiyan+於+16-02-20+發表

原帖由 jihai 於 16-02-20 發表
師兄,我想請教新車到先賣舊車

你留牌,保險係點安排?
因為我要用返我原來車牌,所以先講舊車牌套返落新車度。再出多個新牌給舊車




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo