網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4343


1#
發表於 16-2-24 10:05 |只看該作者
有無jm買過?可分享下嗎?
myphoto.jpg




洋房

積分: 31


2#
發表於 16-2-24 12:40 |只看該作者
如果速鋒衣是假的, D料唔透氣. 會熱到爆.個人覺得. 基本上. 冇1500元以上都好難買到堅野.


水晶宮

積分: 62385


3#
發表於 16-2-24 12:49 |只看該作者

回覆:冲鋒衣

我就冇買過,好多鋪頭都買呢啲,我之前都係啲鋪頭試過,又重又吾糸好暖,件野又硬到死,着咗似機械人,我就係見幾百蚊好吸引,不過試咗上身就放棄啦




子爵府

積分: 11799


4#
發表於 16-2-24 13:20 |只看該作者

回覆:冲鋒衣

幾年前買過,係比較重身,一般零度以上保暖都ok, 細雨擋到,唔好同gortex比,裡面抓絨同colunbia無分別,rmb120抵著(已下架)





大宅

積分: 1052


5#
發表於 16-2-24 16:42 |只看該作者
chris3legs 發表於 16-2-24 12:40
如果速鋒衣是假的, D料唔透氣. 會熱到爆.個人覺得. 基本上. 冇1500元以上都好難買到堅野. ...
有人對羽絨敏感, 唔透氣也是一件好事, 當羽絨
焗就除衫


象牙宮

積分: 239699


6#
發表於 16-2-27 10:21 |只看該作者
loolooloo 發表於 16-2-24 12:49
我就冇買過,好多鋪頭都買呢啲,我之前都係啲鋪頭試過,又重又吾糸好暖,件野又硬到死,着咗似機械人,我就 ...


原來一. 又重又吾糸好暖,件野又硬到死
本來, 我都有D想購。 想防水。


又重, 又硬, 又不暖, sorry 不買了...
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 1505


7#
發表於 16-2-27 11:56 |只看該作者

回覆:lingwang 的帖子

我買過你圖中款式 去東北零下十幾廿度都冇問題 防水保暖




水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 16-2-27 12:28 |只看該作者
回覆 lingwang 的帖子

通常係用嚟擋風, 防水, 去落雪嘅地方就大派用場.


水晶宮

積分: 62385


9#
發表於 16-2-27 12:56 |只看該作者

引用:Quote:loolooloo+發表於+16-2-24+12:49+我

原帖由 333s 於 16-02-27 發表
原來一. 又重又吾糸好暖,件野又硬到死
本來, 我都有D想購。 想防水。
可能我個人比較怕凍,我著上身個感覺係,呢件衫如果只是在HK(City) 係OK, 不過如果諗住着去雪山就........
以上只係個人意見.




大宅

積分: 1798


10#
發表於 16-2-27 13:04 |只看該作者

回覆:冲鋒衣

有同事買過去日本落雪著,佢話一流




象牙宮

積分: 239699


11#
發表於 16-2-27 18:23 |只看該作者
loolooloo 發表於 16-2-27 12:56
可能我個人比較怕凍,我著上身個感覺係,呢件衫如果只是在HK(City) 係OK, 不過如果諗住着去雪山就........ ...

我超怕凍, 更怕重。下雪去瑞士時玩過雪, (冇經驗下雪, 怎穿衣, 凍C我)
雪后的就在青岛。 就學懂該怎么穿。去美加 就舒服。

圍布, 帽子, 襪子+加絨 褲 + 羽絨 +馬甲。怕冷的我, 足有余, 室內要除衫。有暖氣。


真係咩都要做功課。




冲鋒衣 防水。 軟殼沖鋒衣 可能好穿D。

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


水晶宮

積分: 62385


12#
發表於 16-2-27 18:45 |只看該作者
333s 發表於 16-2-27 18:23
我超怕凍, 更怕重。下雪去瑞士時玩過雪, (冇經驗下雪, 怎穿衣, 凍C我)
雪后的就在青岛。 就學懂該怎么穿。 ...
Thanks for sharing


伯爵府

積分: 16370


13#
發表於 16-2-27 19:55 |只看該作者
這個牌子的衝鋒衣Okay, 防水,透氣,保暖:

https://detail.tmall.com/item.ht ... p;skuId=99779796565




大宅

積分: 4806


14#
發表於 16-2-27 21:52 |只看該作者

回覆:冲鋒衣

淘過,焗到滴汗。如果去旅行少著無問題,如果香港凍時著真係唔好買




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo