跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 323


1#
發表於 08-8-27 20:16 |只看該作者
係18至19w已經開始感覺到有胎動,到依家24w喇,胎動仲越黎越勁.
好似尋晚咁,睡到凌晨一時多,阿b既郁動好勁,弄醒了我.有時仲覺得阿b郁到我個肚皮有點痛,睡不著.

有冇人都係咁架,唔知我肚皮係咪薄,所以有時阿b郁得勁d都會有d痛呢?


大宅

積分: 2582


2#
發表於 08-8-28 00:01 |只看該作者
我個b都郁得好勁呀~~ 有時仲睇到個肚皮會郁! 攪到我有時係office坐都坐得唔舒服...

我個b仲要係女仔黎, 真擔心佢會好粗魯呀~~


子爵府

積分: 10606


3#
發表於 08-8-28 00:12 |只看該作者
我個Leo仔 14wks之前一日開始郁(我都奇怪第一胎點會咁早), 宜家愈來愈大力多數係食飽飽及聽到音樂之後, 夜晚我瞓著佢都未瞓, 半夜轉身一唔arm位又郁, 老公話可能佢運動神經發達喎, 我就覺得佢係百厭星一名!


大宅

積分: 3506


4#
發表於 08-8-28 09:03 |只看該作者
原文章由 西嘉 於 08-8-28 00:12 發表
我個Leo仔 14wks之前一日開始郁(我都奇怪第一胎點會咁早), 宜家愈來愈大力多數係食飽飽及聽到音樂之後, 夜晚我瞓著佢都未瞓, 半夜轉身一唔arm位又郁, 老公話可能佢運動神經發達喎, 我就覺得佢係百厭星一名! ...

我個衰b咪又係,16wks開始感覺佢郁...現在由朝郁到晚,半夜轉身又郁,我瞓佢都未瞓呀.不過咁,見佢郁我都好開心,=佢健健康康先啦..唯有自己辛苦d,真值得的


大宅

積分: 1235


5#
發表於 08-8-28 09:36 |只看該作者
我阿b都係,係咁郁,怕佢係一個百厭星添...


大宅

積分: 3506


6#
發表於 08-8-28 11:32 |只看該作者
原文章由 petunia 於 08-8-28 09:36 發表
我阿b都係,係咁郁,怕佢係一個百厭星添...

係呀..若果佢第時係一個百厭星無時停果d..我怕我無佢咁好精力,搞佢唔掂添呀


子爵府

積分: 12693


7#
發表於 08-8-28 13:21 |只看該作者
我個B 都郁得好勁. 有時都唔知係咩撐左出來, 成個肚型都變曬, 好攪笑, 佢一突出來, 就即刻叫我個女同老公模佢. 佢地好開心, 好攪笑ka.


複式洋房

積分: 323


8#
發表於 08-8-28 14:04 |只看該作者

回覆 #4 燴番薯 的文章

你都講得好岩,只要阿b健康成長,自己辛苦又有乜所謂。
哎唷!依家阿b又踢我喎!


大宅

積分: 3805

環保接龍勳章 畀面勳章


9#
發表於 08-8-28 14:25 |只看該作者
我個b都成日郁呀!尤其係我肚餓同食嘢果陣!我平時叫佢郁,佢又唔郁,唔叫佢佢就成日郁!正一臭b!


大宅

積分: 1269


10#
發表於 08-8-28 15:00 |只看該作者
原文章由 a9602066 於 08-8-28 14:25 發表
我個b都成日郁呀!尤其係我肚餓同食嘢果陣!我平時叫佢郁,佢又唔郁,唔叫佢佢就成日郁!正一臭b!


我的小乖B好斯文,輕輕甘踢下我~


大宅

積分: 4662


11#
發表於 08-8-28 15:26 |只看該作者
我個b由16wks開始就日日郁, 睇奧運開幕同閉幕時就勁郁, 我食飽時同埋聽到d節奏輕快既音樂都郁得好厲害. 好彩我瞓覺時佢都乖乖地瞓, 係我半夜起身去toilet時佢醒, 之後好快又瞓返, 到我起身佢先醒~ 算係咁啦~ 希望佢出世後都係咁, 夜晚乖乖地瞓覺, 我已經心滿意足~


大宅

積分: 3467


12#
發表於 08-8-28 16:49 |只看該作者
我个b又系劲郁,好多时夜晚郁得多d,我同c6讲,吾知系吾系因为系老鼠仔,所以夜晚先出动。mouth:

原文章由 bingsuet_mame 於 08-8-28 15:26 發表
我個b由16wks開始就日日郁, 睇奧運開幕同閉幕時就勁郁, 我食飽時同埋聽到d節奏輕快既音樂都郁得好厲害. 好彩我瞓覺時佢都乖乖地瞓, 係我半夜起身去toilet時佢醒, 之後好快又瞓返, 到我起身佢先醒~ 算係咁啦~ 希望佢 ...


複式洋房

積分: 397


13#
發表於 08-9-5 17:20 |只看該作者
我個 B 呢排都郁得好勁呀... 我以為係因為最近公司好忙,所以佢係入面投訴添.... 不過係好明顯呢個星期郁得特別勁.......


大宅

積分: 1388


14#
發表於 08-9-6 20:20 |只看該作者
我稔阿B大左好多,所以郁既力都勁左.


男爵府

積分: 9364

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 08-9-8 10:56 |只看該作者
反而我阿b 係日頭先郁得勁, 夜晚好少比佢嘈醒.. (又可能我訓到隻豬咁... hehe)

佢成日都撐到實一實, 個肚硬左一舊咁, 爸爸一摸到就好興奮...


大宅

積分: 1666


16#
發表於 08-9-8 13:20 |只看該作者
原文章由 sakesakee 於 08-9-8 10:56 發表
反而我阿b 係日頭先郁得勁, 夜晚好少比佢嘈醒.. (又可能我訓到隻豬咁... hehe)

佢成日都撐到實一實, 個肚硬左一舊咁, 爸爸一摸到就好興奮...


me too.....日頭先郁得勁.....but 爸爸一摸到......就 stop 喇 唔通阿 B 唔鍾意爸爸
0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


大宅

積分: 1666


17#
發表於 08-9-8 13:23 |只看該作者
呀, 請問你地有冇 "單撈" 到 d 胎教音樂聽呀?? 我阿 B 似乎最鍾意聽莫札特的搖籃曲.....次次聽都有反應啵
0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


男爵府

積分: 5084


18#
發表於 08-9-8 14:31 |只看該作者
原文章由 Mrs.Fung 於 08-9-8 13:23 發表
呀, 請問你地有冇 "單撈" 到 d 胎教音樂聽呀?? 我阿 B 似乎最鍾意聽莫札特的搖籃曲.....次次聽都有反應啵



係呀...我阿b 聽到d music / Classic or popular,
佢都特別high de....... 反應特別好.....


男爵府

積分: 5081


19#
發表於 08-9-8 21:49 |只看該作者
呢兩日阿b都郁得勁咗.
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 3309


20#
發表於 08-9-10 20:40 |只看該作者
o依個星期無時無刻都郁........仲要係次次都睇得到個隻咁勁!

都唔明女仔點解可以咁大力!

好彩係我瞓佢又好似瞓咁.......希望出咗世都係咁就好


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo