自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   7


男爵府

積分: 9609


1#
發表於 16-2-25 00:33 |只看該作者
請問有無jm會咁瞓?
以前細個係咁,大左之後未試過

最近想換床褥,想買平嘅,有考慮過買張一百幾十嗰啲薄床褥,但唔知瞓得耐扁左會唔會腰痛,所以想問下用過嘅jm


珍珠宮

積分: 36662


2#
發表於 16-2-25 00:36 |只看該作者

回覆:床板上加薄床褥瞓會唔會對腰骨有問題?

買張好D
應會托得住

萬物皆空,因果不空


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


3#
發表於 16-2-25 00:36 |只看該作者

回覆:床板上加薄床褥瞓會唔會對腰骨有問題?

我一定唔得,太薄好辛苦




水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 16-2-25 00:39 |只看該作者

回覆:立夏 的帖子

我爸媽堅持睡木床板舖薄墊,佢地都over 70歲,二個都冇腰背痛。





公爵府

積分: 29663


5#
發表於 16-2-25 00:42 |只看該作者
立夏 發表於 16-2-25 00:33
請問有無jm會咁瞓?
以前細個係咁,大左之後未試過
不如買海X兩寸健康床褥啦,又平又好,絕對對腰骨好,我全家人都係瞓呢種床褥。


男爵府

積分: 9609


6#
發表於 16-2-25 00:50 |只看該作者

引用:Quote:立夏 發表於 16-2-25 00:33 請問有無

原帖由 jellomama 於 16-02-25 發表
不如買海X兩寸健康床褥啦,又平又好,絕對對腰骨好,我全家人都係瞓呢種床褥。 ...
請問幾錢呢?


公爵府

積分: 29663


7#
發表於 16-2-25 00:56 |只看該作者
立夏 發表於 16-2-25 00:50
請問幾錢呢?
兩尺半或三呎闊我諗$500-600 左右,你打去問吓。


男爵府

積分: 5241

好媽媽勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 16-2-25 01:43 |只看該作者

回覆:立夏 的帖子

係HKTV訂購,400元以上免運費,用埋coupon 再減$50,比門市平




男爵府

積分: 9609


9#
發表於 16-2-27 00:23 |只看該作者

回覆:床板上加薄床褥瞓會唔會對腰骨有問題?

我之前見過有jm响工展會買左張數十元(三折),有無jm都瞓過?ok嗎?


珍珠宮

積分: 38387


10#
發表於 16-2-27 03:22 |只看該作者

回覆:床板上加薄床褥瞓會唔會對腰骨有問題?

其實好睇個人,海馬我瞓到腰酸背痛,換了sinomax 先冇事,但小時候瞓木板加薄海棉床褥又冇事




侯爵府

積分: 20627

大廚勳章


11#
發表於 16-2-27 06:05 |只看該作者

引用:我之前見過有jm响工展會買左張數十元(三折

本帖最後由 幸福羊寶寶 於 16-2-28 13:12 編輯
原帖由 立夏 於 16-02-27 發表
我之前見過有jm响工展會買左張數十元(三折),有無jm都瞓過?ok嗎?

...

你講呢款三摺床褥,由海綿碎造嫁,所以咁平,而係門市賣緊果款係原整一片要$4xx.updated



快樂烹飪好時光,天天都是快樂天。
互相幫助~


天氣仲係好熱啊


侯爵府

積分: 20627

大廚勳章


12#
發表於 16-2-27 06:06 |只看該作者

引用:係HKTV訂購,400元以上免運費,用埋coupon+

本帖最後由 幸福羊寶寶 於 16-2-28 13:13 編輯
原帖由 dkbaby 於 16-02-25 發表
係HKTV訂購,400元以上免運費,用埋coupon 再減$50,比門市平

奧~好抵呀仲5洗拎



快樂烹飪好時光,天天都是快樂天。
互相幫助~


天氣仲係好熱啊


男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 16-2-27 06:13 |只看該作者
如果有背痛用薄身或軟身的床辱,早上起床可能還痛。


男爵府

積分: 9609


14#
發表於 16-2-27 06:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 立夏 於 16-02-27 發表我之前

原帖由 幸福羊寶寶 於 16-02-27 發表
你講呢款三摺床褥,由海綿碎造嫁,所以咁平,而係門市賣緊果款係原整一片要$5xx.



...
我都想知有買三摺呢款嘅jm覺得瞓得ok嗎?

點評

幸福羊寶寶    發表於 16-2-28 13:13


男爵府

積分: 9609


15#
發表於 16-2-27 06:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 立夏 於 16-02-27 發表我之前

原帖由 幸福羊寶寶 於 16-02-27 發表
你講呢款三摺床褥,由海綿碎造嫁,所以咁平,而係門市賣緊果款係原整一片要$5xx.



...
其實我都想知三摺同一片有咩分別㗎?


大宅

積分: 2226


16#
發表於 16-2-27 06:45 |只看該作者

回覆:床板上加薄床褥瞓會唔會對腰骨有問題?

sinomax薄床墊,好舒服




男爵府

積分: 9609


17#
發表於 16-2-27 08:36 |只看該作者

引用:sinomax薄床墊,好舒服

原帖由 麻利麻利哄 於 16-02-27 發表
sinomax薄床墊,好舒服
唔用床褥,直接只用床墊?


複式洋房

積分: 274


18#
發表於 16-2-27 09:02 |只看該作者
本帖最後由 及時行樂 於 16-2-27 09:09 編輯
立夏 發表於 16-2-27 06:41
我都想知有買三摺呢款嘅jm覺得瞓得ok嗎?

細個(約青春期至二十幾歲)我訓海馬三摺床褥大架,我覺得好舒服,有時反而覺得酒店的唔舒服添。嫁左人瞓厚床褥,有時會掛住以前張床褥。上次工展會好平,抵瞓。
Sinomax 床墊我依家張子母床子床用緊,是因為下面張床褥(歐化寶小飛人)不舒服而買。我覺得果張sinomax 不能獨立存在(冇床褥下),而且瞓左3年左右會扁,麻麻地。


子爵府

積分: 11542


19#
發表於 16-2-27 09:38 |只看該作者

回覆樓主:

個人習慣問題吧。

我訓太薄的, 覺得太硬, 大肚時辛苦到死, 頂唔順要買床褥。

但我有朋友訓木板先覺得正。

同意海馬ok, 高回彈不錯, 我小朋友訓緊, 有時我要陪訓, 軟硬度不錯。



珍珠宮

積分: 44168


20#
發表於 16-2-27 09:46 |只看該作者

引用:請問有無jm會咁瞓?以前細個係咁,大左之後

原帖由 立夏 於 16-02-25 發表
請問有無jm會咁瞓?
以前細個係咁,大左之後未試過
其實訓木板最好!不過唔係人人得




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo