烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 92


1#
發表於 04-7-30 20:14 |只看該作者

拿手好餸

各位媽咪有冇一樣餸係人地食過都話好的?可否將秘訣及方法post出來讓我們參考,謝謝.


子爵府

積分: 11754


2#
發表於 04-7-30 20:56 |只看該作者

Re: 拿手好餸

我炒菜最拿手, 初初炒時點解無出面咁好食, 第一當然要鑊氣, 咁我用緊生鐵鑊都夠鑊氣, 原來都有曉門, 我都係睇雜誌學返來, 就係落油滾起時下薑下蒜頭之外, 重要下鹽先, 然後先下菜炒, 炒到咁上下加些雞粉吊D味, 咁就為之very good, 以前我係炒熟的菜先下鹽, 唔怪得之味道係唔同啦!不妨試下呢個方法炒, 實好味.


別墅

積分: 750


3#
發表於 04-7-30 23:16 |只看該作者

Re: 拿手好餸

紅燒碗仔翅 - CLICK

糖醋雞翼 - CLICK

siksik430 寫道:
各位媽咪有冇一樣餸係人地食過都話好的?可否將秘訣及方法post出來讓我們參考,謝謝.
:idea: 我的家務和烹飪秘笈 :idea: :idea: 教兒樂 :idea:


大宅

積分: 1471


4#
發表於 04-7-31 11:31 |只看該作者

Re: 拿手好

~~甜酸午餐肉~~
肥豬牌午餐肉切粒煎香
加入汁(水+糖+茄汁)
加芫茜更好味


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 04-7-31 16:35 |只看該作者

Re: 拿手好

番茄炒蟹
炸豆腐
生炒骨
炒什''姑''


大宅

積分: 4076


6#
發表於 04-8-5 18:29 |只看該作者

Re: 拿手好

炒什''姑'' << could you please teach me the procedures?? I like "mushrooms" a lot..but cannot make a delicious one! How do u wash the mushroom? Do i need to put salt? or need to soak them? Thanks.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo