爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2433


1#
發表於 15-12-3 10:46 |只看該作者
如題,請教!


大宅

積分: 2769


2#
發表於 15-12-3 10:55 |只看該作者
無用過, 但都想買,

只聽人講性價比高, 但上官網睇往往要連package買就抵,

等得, 會唔會等明年電腦節, 應該再有優惠.


大宅

積分: 1037


3#
發表於 15-12-3 10:57 |只看該作者
我都想買部玩下, 見7仔門口賣399, 唔要半年內可退貨,


大宅

積分: 3886


4#
發表於 15-12-3 17:50 |只看該作者
唔好, D電影超舊, 我想睇美劇, 好少選擇(我諗唔會有人想腸CSI 3啩), 兒童節目大多國內野, 唔啱睇


禁止訪問

積分: 4002


5#
發表於 15-12-3 19:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 32


6#
發表於 15-12-3 22:22 |只看該作者

回覆:tommyangie 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1186


7#
發表於 16-3-4 10:18 |只看該作者
Coffeekk 發表於 15-12-3 17:50
唔好, D電影超舊, 我想睇美劇, 好少選擇(我諗唔會有人想腸CSI 3啩), 兒童節目大多國內野, 唔啱睇 ...
有次出街食飯播緊樂視, 成晚都播周星星, 攪到我想買番部


大宅

積分: 3886


8#
發表於 16-3-4 12:16 |只看該作者

回覆:kwai5 的帖子

係有好多周星馳電影,不過冇‘月光寶盒‘ 同‘仙履奇緣‘, 吊住條隱


禁止訪問

積分: 1887


9#
發表於 16-3-4 14:22 |只看該作者

回覆:有在用樂視電視嗎?質素如何?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1374


10#
發表於 16-3-5 08:39 |只看該作者

回覆:有在用樂視電視嗎?質素如何?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3945


11#
發表於 16-3-6 02:44 |只看該作者

引用:399抵到爛可以下載apps+睇波你買個小米盒都

原帖由 jihai 於 16-03-05 發表
399抵到爛

可以下載apps 睇波
想問若家中兩老睇tvb睇到悶,樂視okma?明天去開深水埗,係就買部




禁止訪問

積分: 1374


12#
發表於 16-3-6 08:48 |只看該作者

回覆:有在用樂視電視嗎?質素如何?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1374


13#
發表於 16-3-6 08:49 |只看該作者

回覆:有在用樂視電視嗎?質素如何?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 530


14#
發表於 16-3-6 23:35 |只看該作者
乜樓主唔係想問部電視咩?個個都係講盒子!


禁止訪問

積分: 1324


15#
發表於 16-3-7 01:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1037


16#
發表於 16-3-7 17:18 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 16-3-7 17:20 編輯


小米擺明呃錢.........令我諗返n年前深水步賣既有線解碼器,

每月俾錢去換版.......



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo