自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 10259


1#
發表於 16-3-20 09:51 |只看該作者
之前frd 的frd 去做過話要勁ot ,睇下有無人入過去做




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


2#
發表於 16-3-20 10:14 |只看該作者

引用:之前frd+的frd+去做過話要勁ot+,睇下有無人

原帖由 bear88 於 16-03-20 發表
之前frd 的frd 去做過話要勁ot ,睇下有無人入過去做
如果做 garment merchandiser 就預咗要 OT 喎。




子爵府

積分: 10259


3#
發表於 16-3-20 10:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+16-03-20+發表之前

原帖由 小可愛11 於 16-03-20 發表
如果做 garment merchandiser 就預咗要 OT 喎。
我見請clerk




大宅

積分: 4332


4#
發表於 16-3-20 10:30 |只看該作者

回覆:bear88 的帖子

OT與否, 睇下邊個部門喎!我好多年前喺佢地專做retail嘅子公司做過秘書。 佢地做嘅牌子係名牌,我又唔覺成日OT,當時我跟嘅GM每季都有额攞公司衫著,佢都有分d比我攞, 我記得新年前GM有比壓歲錢我,公司由家族的人做top management, 公司係一般嘅香港人老闆公司福利啦,唔算好差



子爵府

積分: 10259


5#
發表於 16-3-20 10:32 |只看該作者

引用:OT與否,+睇下邊個部門喎!我好多年前喺佢地

原帖由 nonowong 於 16-03-20 發表
OT與否, 睇下邊個部門喎!我好多年前喺佢地專做retail嘅子公司做過秘書。 佢地做嘅牌子係名牌,我又唔覺成 ...
咁你可能好好彩,多謝意見




子爵府

積分: 10259


6#
發表於 16-3-20 10:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+16-03-20+發表之前

原帖由 小可愛11 於 16-03-20 發表
如果做 garment merchandiser 就預咗要 OT 喎。
我可能做不是成衣,只是配料所以之前一直不用點ot ,以前未生夜d 走無乜所謂,宜家要照顧bbs ,盡可能想可以早d 返去




大宅

積分: 4332


7#
發表於 16-3-20 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nonowong 於 16-03-20 發表OT

原帖由 bear88 於 16-03-20 發表
咁你可能好好彩,多謝意見
唔駛客氣題外話,果位政界老闆幾好人,果時比文件佢,佢會唔該前唔該後


子爵府

積分: 10259


8#
發表於 16-3-20 10:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+16-03-20+發表咁你

原帖由 nonowong 於 16-03-20 發表
唔駛客氣題外話,果位政界老闆幾好人,果時比文件佢,佢會唔該前唔該後

...
其實一句吾該大家開心




公爵府

積分: 27370

認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 16-3-20 11:16 |只看該作者

回覆:有無jm 去過新蒲崗長x 制衣返工或工?謝謝你

我都係N年前做過 clerk
樓梯上第一層
果邊全部係 merchandising
d老細其實好好人
係我跟着個差嘅 merchandiser
搞到我以後都唔做 garment


公爵府

積分: 27370

認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 16-3-20 11:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bear88 於 16-03-20 發表咁你

原帖由 nonowong 於 16-03-20 發表
唔駛客氣題外話,果位政界老闆幾好人,果時比文件佢,佢會唔該前唔該後

...
佢個細佬負責管數果個都好好人
明知就黎放工
未行到埋位就主動揮手
叫我埋去即刻簽埋張 claim 車錢單比我
跟手我比埋就坐喺隔離果位阿姐


子爵府

積分: 10259


11#
發表於 16-3-20 16:18 |只看該作者

引用:我都係N年前做過+clerk樓梯上第一層果邊全

原帖由 Michelmcy 於 16-03-20 發表
我都係N年前做過 clerk
樓梯上第一層
果邊全部係 merchandising
咁大單,要ot ?




公爵府

積分: 27370

認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 16-3-20 17:03 |只看該作者

回覆:bear88 的帖子

唔使 ot
係果個人人品太差
唔想再喺 garment 呢個 field
再遇到呢個人
仲有佢個老死
所謂出名嘅 fashion designer
唔想再見到呢 d 人
所以唔再做


子爵府

積分: 10259


13#
發表於 16-3-20 17:05 |只看該作者

引用:唔使+ot係果個人人品太差唔想再喺+garment+

原帖由 Michelmcy 於 16-03-20 發表
唔使 ot
係果個人人品太差
唔想再喺 garment 呢個 field
幾多年前呀




子爵府

積分: 10259


14#
發表於 16-3-20 17:05 |只看該作者

引用:唔使+ot係果個人人品太差唔想再喺+garment+

原帖由 Michelmcy 於 16-03-20 發表
唔使 ot
係果個人人品太差
唔想再喺 garment 呢個 field
呢條友知吾知宜家仲存吾存在?




公爵府

積分: 27370

認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 16-3-20 17:08 |只看該作者

回覆:bear88 的帖子

上個世紀嘅事
呢 d 人應該走咗喇

去見工試吓先囉
可以睇吓個環境
有 offer 先再認真考慮啦


子爵府

積分: 10259


16#
發表於 16-3-20 17:14 |只看該作者

引用:上個世紀嘅事呢+d+人應該走咗喇去見工試吓

原帖由 Michelmcy 於 16-03-20 發表
上個世紀嘅事
呢 d 人應該走咗喇
好呀!吾該!一聽到ot 怕怕




公爵府

積分: 27370

認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 16-3-20 17:16 |只看該作者

回覆:有無jm 去過新蒲崗長x 制衣返工或工?謝謝你

長江 YGM 係 garment 嘅龍頭大佬之一
上個世紀 做 garment
要計 quota
大部份細廠有 quota可做
都係 YGM 放出黎
入去做野 吸收吓佢地嘅經驗
就算要 ot
都係一個不錯嘅工作經驗
即使若干時間後跳槽
繼續做 garment
份cv 應該會幾靚仔幾吸睛


大宅

積分: 4332


18#
發表於 16-3-20 18:52 |只看該作者

引用:長江 YGM 係 garment 嘅龍頭大佬之一上個世

原帖由 Michelmcy 於 16-03-20 發表
長江 YGM 係 garment 嘅龍頭大佬之一
上個世紀 做 garment
要計 quota
同意!喺YGM做過可能係我一直以黎可以喺garment retail呢個行業做秘書嘅關鍵


子爵府

積分: 10259


19#
發表於 16-3-20 21:20 |只看該作者

引用:長江+YGM+係+garment+嘅龍頭大佬之一上個世

原帖由 Michelmcy 於 16-03-20 發表
長江 YGM 係 garment 嘅龍頭大佬之一
上個世紀 做 garment
要計 quota
你又啱、可能有返1-2 年經驗,點都好d




子爵府

積分: 10259


20#
發表於 16-3-20 21:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Michelmcy+於+16-03-20+發表

原帖由 nonowong 於 16-03-20 發表
同意!喺YGM做過可能係我一直以黎可以喺garment retail呢個行業做秘書嘅關鍵

...
你做左幾耐




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo