我想講, 我細個時(都中4, 5架啦!)都被人非禮過, 仲唔止一次, 但我每次都好驚, 亦因為未曾有過性行為, 唔係好知d男人係我背後搖黎搖去的意圖係非禮緊我, 所以當時冇出聲, 但而家每次諗返起, 就覺得好痛苦!!
希望大家明白, 真係會好驚, 我而家諗返起都手震, 覺得自己好冇用, 自卑, 覺得點解會比呢d事情發生, 係咪我唔好, 我蠢, 所以容易比人蝦?
發生左呢d事, 邊個都唔想, 我同事主真係感同身受, 大家仲講到佢自願咁..... 唉.....
另外, 各位有仔女的媽咪, 記得要教育小朋友, 邊個都唔可以掂私處, 一比人掂就要走開, 大叫唔好! 千祈唔好比小朋友留下陰影, 真係一世都擺脫唔到架......
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!