母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3957


1#
發表於 08-9-23 19:16 |只看該作者
bb5日大,一開始埋身食了兩日幾人奶,已經姑娘睇住,但都俾bb啜到損晒,一啜我就痛到叫救命,啜一下痛一下,唯有飲奶粉,到現在仲未好番(結左焦)。今日我出院,但bb要照燈,可能要兩三天後才出院。剛試下用手pump,得半安,有咩辦法可以繼續餵呢?? 大b果時都係因為啜到損晒,最後pump出黎當補品,想細b食多d。

bb個口已經張得好大,上下唇反晒,關唔關我乳頭細事??



男爵府

積分: 7602

畀面勳章


2#
發表於 08-9-23 22:12 |只看該作者
我嗰時又係一開始餵人奶就比阿囡啜到損哂, 試過損到流血想泵出嚟餵, 但係都唔夠佢食, 結果都係埋身餵番~

我都係每一餐都忍痛咁餵咋, 嗰時佢食之前我都要掙扎幾個字先比到佢食架! 因為真係好痛,但係大大吓佢就啜得叻咗唔會整損你架喇~

加油呀!!~


子爵府

積分: 11813


3#
發表於 08-9-23 23:33 |只看該作者
又可能係 bb 個口仔太細, 所以會咁, 我果時都係姑娘睇住, 佢話位置等冇問題, 可能係bb 口仔太細, 為有忍痛, 另加努力泵, (bb 飲完都繼續泵, 同埋飲多 d 流質野, 休息多 d , 放鬆心情, 咁會好快會多 d 奶,
同埋 bb 再大 d , 個口仔大番 d 會好 d 架喇~~

原文章由 heygirl 於 08-9-23 19:16 發表
bb5日大,一開始埋身食了兩日幾人奶,已經姑娘睇住,但都俾bb啜到損晒,一啜我就痛到叫救命,啜一下痛一下,唯有飲奶粉,到現在仲未好番(結左焦)。今日我出院,但bb要照燈,可能要兩三天後才出院。剛試下用手pump,得半安,有咩辦法可以繼 ...


子爵府

積分: 11900


4#
發表於 08-9-26 12:42 |只看該作者
睇到你地咁講...我都要比D鼓勵呀樓主先...
多數都係BB口細,因我2個仔女都係咁...
開頭D時間...損晒,簡直痛到入心入肺...
呢D痛只有我地人奶MA先明白...侍次抱BB
埋身都好似行刑咁...但當你抱住一句...
"你生佢時咁痛都過左..E家..呢D痛..可以忍到的"
我就是不停用呢句同自己+OIL先渡過呢個
咁痛苦的時間....我都損左成2-3WEEK先好返...
因為過左3WEEK BB個口大左啦,唔會損..嘻嘻


大宅

積分: 3957


5#
發表於 08-9-26 19:27 |只看該作者
BB昨天出左院,立刻俾佢埋身,食左幾餐,又愈來愈痛,今日去健康院,經指導後好似好d,但因為之前損過,點都要忍痛。姑娘話餵約半個鐘,由佢訓,喊再餵,盡量補少d奶粉。但我個b食極唔夠,點都要補奶,唯有盡量補少d。尋晚俾佢啜左一個鐘,仲狂喊,補完奶粉都仲訓唔到....半夜3點幾攪到6點幾都唔掂,就到下一餐,食左兩安終於訓

經過一日埋身幾次,d奶應該係多左(但餵完再泵就冇)。希望飲多d湯水,多d奶,咁小b就唔駛補奶粉。



男爵府

積分: 6472


6#
發表於 08-9-26 23:44 |只看該作者
你要加油喎....

bb啜完要記得搽番d奶, 吹乾後先著衫, 噤會快d好番架..

原文章由 heygirl 於 08-9-26 19:27 發表
BB昨天出左院,立刻俾佢埋身,食左幾餐,又愈來愈痛,今日去健康院,經指導後好似好d,但因為之前損過,點都要忍痛。姑娘話餵約半個鐘,由佢訓,喊再餵,盡量補少d奶粉。但我個b食極唔夠,點都要補奶,唯有盡量補少d。尋晚俾佢啜左一個鐘,仲狂 ...


男爵府

積分: 5656


7#
發表於 08-9-27 07:24 |只看該作者
原文章由 babushka 於 08-9-26 23:44 發表
你要加油喎....

bb啜完要記得搽番d奶, 吹乾後先著衫, 噤會快d好番架..


我都試過, 真係好痛, 每次餵完都塗d母乳再風乾. 之後再塗d nipple cream, 慢慢就會好番, bb出世3-4日開始到個幾星期都痛得好緊要, 尤其bb 開始啜頭個十幾廿下, 好大力, 啜到有奶先細力番d..
我就比bb食前擠少少奶出來先, 等d奶出得順d, 再比bb啜, 佢會啜得冇咁大力,就會冇咁痛. 又會快好d,而家好番晒喇,

仲要留意姿勢,岩既話bb啜緊係唔痛架, 只係feel到拉拉扯扯咁架咋


大宅

積分: 1049


8#
發表於 08-9-27 12:13 |只看該作者
如果損咗,用nipple shield會好d,直到傷口好番d就唔用,到bb大咗,個口大咗,就唔會痛。


大宅

積分: 3506


9#
發表於 08-10-1 14:20 |只看該作者
原文章由 wwsugar 於 08-9-27 12:13 發表
如果損咗,用nipple shield會好d,直到傷口好番d就唔用,到bb大咗,個口大咗,就唔會痛。

我都想將來可以餵人奶,但聽完你們咁講又有點怕好痛...想問nipple shield可以係邊度買? 我想買定先,即使損咗我都可以繼續餵人奶


大宅

積分: 3957


10#
發表於 08-10-1 17:12 |只看該作者
餵左幾日,情況好左,雖然頭果十零下好痛,但之後都ok,乳頭冇再損了,但仲未夠奶....



別墅

積分: 917


11#
發表於 08-10-1 22:35 |只看該作者
如果損得嚴重, 搽人奶未必夠潤, 搽羊脂膏會好D, 可幫助傷口復原.


原文章由 heygirl 於 08-10-1 17:12 發表
餵左幾日,情況好左,雖然頭果十零下好痛,但之後都ok,乳頭冇再損了,但仲未夠奶....


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


12#
發表於 08-10-3 18:37 |只看該作者
原文章由 kittypo 於 08-9-26 12:42 發表
睇到你地咁講...我都要比D鼓勵呀樓主先...
多數都係BB口細,因我2個仔女都係咁...
開頭D時間...損晒,簡直痛到入心入肺...
呢D痛只有我地人奶MA先明白...侍次抱BB
埋身都好似行刑咁...但當你抱住一句...
"你生佢時咁痛 ...



係呀, 我b 而家8日人仔, 我兩邊乳頭都有d損, "hai"親都痛, 每次餵阿b食, 要忍住第一0下痛, 食落就ok囉 , 呢d苦真係人奶媽先明白, 不過見到佢食到好滿足咁0既樣, 就咩苦都捱得住


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


13#
發表於 08-10-3 18:38 |只看該作者
原文章由 wwsugar 於 08-9-27 12:13 發表
如果損咗,用nipple shield會好d,直到傷口好番d就唔用,到bb大咗,個口大咗,就唔會痛。


邊隻牌子0既nipple shield好用?


大宅

積分: 2113


14#
發表於 08-10-4 22:52 |只看該作者
請問邊到有 nipple shield 賣, 我兩邊 都比阿女啜到損哂


珍珠宮

積分: 32869


15#
發表於 08-10-5 12:35 |只看該作者
原文章由 CAFECAFE28 於 08-10-4 22:52 發表
請問邊到有 nipple shield 賣, 我兩邊 都比阿女啜到損哂



Manning.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo