論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 90765

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 08-10-3 09:00 |只看該作者
青 衣 藍 澄 灣 一 個 單 位 昨 凌 晨 發 生 懷 疑 虐 打 印 尼 傭 工 血 案 。 中 年 女 僱 主 不 滿 女 傭 清 潔 不 淨 , 大 動 肝 火 , 涉 嫌 用 高 跟 鞋 的 鞋 敲 打 女 傭 頭 部 , 以 致 穿 頭 流 血 ; 受 傷 女 傭 致 電 報 警 , 匆 匆 執 包 袱 落 樓 送 院 。 警 方 接 報 趕 至 調 查 後 , 拘 捕 涉 嫌 傷 人 的 女 僱 主 。

受 傷 印 尼 女 傭 Wiwik ( 30 歲 ) , 送 院 時 拿 住 三 個 擠 滿 衣 物 的 膠 袋 , 似 乎 決 心 「 執 包 袱 」 , 不 過 究 竟 是 辭 工 或 是 被 僱 主 「 炒 魷 魚 」 則 未 能 證 實 。 至 於 被 捕 的 女 僱 主 姓 張 , 46 歲 , 經 調 查 後 獲 准 保 釋 候 查 。

現 場 是 青 衣 路 藍 澄 灣 1 座 一 個 單 位 , 昨 凌 晨 3 時 許 , 女 僱 主 不 滿 女 傭 清 潔 不 淨 , 大 發 雷 霆 。 有 人 情 緒 激 動 , 拿 起 高 跟 鞋 以 鞋 敲 打 女 傭 頭 部 「 咯 咯 」 聲 作 響 , 女 傭 登 時 頭 破 血 流 負 傷 報 警 , 並 匆 匆 執 拾 細 軟 奪 門 離 開 , 在 大 廈 地 下 等 候 救 護 車 送 院 。 警 方 接 報 到 場 調 查 後 , 將 涉 嫌 傷 人 的 女 僱 主 拘 捕 帶 署 。


禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


2#
發表於 08-10-3 09:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 716


3#
發表於 08-10-3 09:31 |只看該作者
從表面睇, 果僱主真係有d問題, 凌晨3 時, 就算清潔不干淨, 都留番第二朝同工人講啦, 重要卜濕人.


禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


4#
發表於 08-10-3 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


5#
發表於 08-10-3 11:07 |只看該作者
原文章由 sweetcouple 於 08-10-3 11:00 發表


但會唔會有另一可能性, 係工人專登半夜自殘身體, 然後報警屈僱主.....

就真係冇人知la~~~~


Possible!!

But it this is the truth, I really understand how annoying a maid can be if she deliberately does anything to annoy. How I wish to beat the Yans I had before at times when they commit their fault. But with a rational mind I just won't do that cus this is not what a human being should do.


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 08-10-3 11:16 |只看該作者
工人都係人, 唔使做到半夜3點呀?! 所以工人有好有壞, 僱主都一樣…
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


大宅

積分: 2718


7#
發表於 08-10-3 11:34 |只看該作者
事實係點只有佢兩個至知mouth: 個工人自己講哂.
我知工人作故仔都好叻呀 三點鐘發生,又有時間收哂自己啲野入袋而主人又冇理:;pppp: 好奇怪吓!


侯爵府

積分: 24395

醒目開學勳章


8#
發表於 08-10-3 11:42 |只看該作者
係啦, 我唔係話打人啱, 亦有一些僱主真係好衰的.但係件事可能唔係咁簡單的喎.

就算唔係個工人自殘黎倔個僱主, 亦極有可能係個工人挑引個個僱主都唔出奇. 就好似李亞鵬單野咁, 人地warn左佢唔好影架啦, 那個cameraman仲係到影仲要叫佢打佢. 咁又點呢??

佢被人打, 又可以咁快即刻執得晒d野走既, 都幾叻呀!! 佢d野好貴重mei, 俾係你, 你係公司俾你老細打穿, 都唔會即刻執晒所有野先去醫院啦. 最多咪law個id 同銀包!!

件事係點真係佢兩個先知!!!

原文章由 ksma 於 08-10-3 11:34 發表
事實係點只有佢兩個至知mouth: 個工人自己講哂.
我知工人作故仔都好叻呀 三點鐘發生,又有時間收哂自己啲野入袋而主人又冇理:;pppp: 好奇怪吓!


公爵府

積分: 27825


9#
發表於 08-10-3 19:04 |只看該作者
我都係咁話,現在只是工人一面之詞,有不少工人都無道德架,屈得就屈,一凌晨三時唔知佢地清潔咩嘢,可能是雇主返日班,晚上返來見d嘢唔乾淨就質問佢,又或者佢地個晚突發有嘢弄污糟咗要清潔都唔奇.唔代表個僱主半夜都特登叫工人做嘢.

二打佢咁激,可想而知個工人平時做嘢都好唔掂,叫佢做嘢乾淨d卻女勸不改,所以今次又係咁,真係正常人都失去理智

三個工人可能早有預謀要走,只是等個機會激僱主,順便又屈一筆,所以佢收拾細軟而去.

好多官都同情外傭,但想吓,點解個僱主要激到郁手打人咁唔理性?大有可能係工人平時表現甚差,甚至故意激僱主動手.只不過"精人出招,笨人出手"就正中佢計了.僱主打人當然唔啱,但工人表現極差,惡習又多,咁呢d僱主又如何索償?就算炒佢,又唔係僱主出錢,損失都係自己.

各位僱主,就算幾激都好,千奇唔好郁手,免得中人圈套.忍一時風平浪靜,退一步海濶天空呀!


子爵府

積分: 14777


10#
發表於 08-10-3 19:39 |只看該作者
我個「大少奶」咪又係鐘意半夜三更(昨晚零晨二時)係個廳同佢間房「拾嘢」,朝早就好似遊雲,睇唔到、聽唔到,仲同我和其他人講"Im very busy",我問佢"what are you busy for",佢就龍佐唔答你!

所以以上的case只是個工人的一面之詞,實情只有當時人知道

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo