親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   22


珍珠宮

積分: 40902


1#
發表於 16-1-4 13:53 |只看該作者
同老公想去北投溫泉酒店住一晚, 睇過有春天, 倆人, 天玥, 千幾一晚, 大家覺得邊間好?睇過2千幾就out budget


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


2#
發表於 16-1-4 13:58 |只看該作者

回覆:北投溫泉酒店

去左倆人

價錢合理
我無咩要求
房內浸既
叫做舒適
我係聖誕24号同小朋友一齊去
床好大
吾錯
我訂普通双人床房
濃情客房


珍珠宮

積分: 40902


3#
發表於 16-1-4 14:06 |只看該作者
bongbongpatty 發表於 16-1-4 13:58
去左倆人

價錢合理
thx, 請問酒店有shuttle 接駁捷運嗎? 房間算吾算舊啦?
晚餐有什麼推介?
thx


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


4#
發表於 16-1-4 19:17 |只看該作者

回覆:北投溫泉酒店

吾舊
房間我就滿意
床好大
價錢又吾貴
但得房有得浸
吾知你鐘吾鐘意

兩公婆去好ok
不過我係同小朋友一齊去既

有車接送落捷運附近食下野咁
細酒店黎架
我就book定車機場去既
服務都幾好
我自己就ok
下次會再去



珍珠宮

積分: 40902


5#
發表於 16-1-4 22:51 |只看該作者

引用:吾舊房間我就滿意床好大價錢又吾貴但得房有

原帖由 bongbongpatty 於 16-01-04 發表
吾舊
房間我就滿意
床好大
thx, 請問桃園到酒店, 車資要幾多?


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


6#
發表於 16-1-5 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bongbongpatty 於 16-01-04

原帖由 kaka80 於 16-01-04 發表
thx, 請問桃園到酒店, 車資要幾多?
我租9人車1200台幣


珍珠宮

積分: 40902


7#
發表於 16-1-5 11:31 |只看該作者
bongbongpatty 發表於 16-1-5 09:49
我租9人車1200台幣
thank you


別墅

積分: 680


8#
發表於 16-1-5 11:42 |只看該作者

回覆:北投溫泉酒店

住過春天,要上山,有戶外温泉,小朋友好開心,早餐亦幾好


大宅

積分: 2964


9#
發表於 16-1-12 17:56 |只看該作者
bongbongpatty 發表於 16-1-4 13:58
去左倆人

價錢合理
你好,想問下小朋友幾歲?我剛經BOOKXXX.COM訂,見佢寫12歲以上先住得啊。THIX~


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 16-1-12 18:03 |只看該作者

引用:住過春天,要上山,有戶外温泉,小朋友好開

原帖由 ma2010 於 16-01-05 發表
住過春天,要上山,有戶外温泉,小朋友好開心,早餐亦幾好
我 book 咗農曆年前住1晚春天,住日式房,好期待




水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


11#
發表於 16-1-12 18:06 |只看該作者

引用:Quote:bongbongpatty 發表於 16-1-4 13:58

原帖由 Currytso 於 16-01-12 發表
你好,想問下小朋友幾歲?我剛經BOOKXXX.COM訂,見佢寫12歲以上先住得啊。THIX~
...
我小朋友5歲
要加3百台幣
6歲加6百台幣
你send email同酒店講定有个幾歲小朋友住
我所有野係send email問

點評

Currytso    發表於 16-1-12 20:45


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


12#
發表於 16-1-12 18:09 |只看該作者

引用:Quote:bongbongpatty 發表於 16-1-4 13:58

原帖由 kaka80 於 16-01-04 發表
thx, 請問酒店有shuttle 接駁捷運嗎? 房間算吾算舊啦?
晚餐有什麼推介?
thx
晚餐我行落去十分鐘左右有間日式面店到食


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 16-1-12 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bongbongpatty+於+16-01-04+

原帖由 kaka80 於 16-01-04 發表
thx, 請問桃園到酒店, 車資要幾多?
我係2大2小細車,包車 NT$900




別墅

積分: 680


14#
發表於 16-1-12 21:08 |只看該作者

回覆:Koala_Chu 的帖子

放心,我小朋友玩得好開心!我住左2晩,唔捨得走。


別墅

積分: 680


15#
發表於 16-1-12 21:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ma2010 於 16-01-05 發表住過

原帖由 Koala_Chu 於 16-01-12 發表
我 book 咗農曆年前住1晚春天,住日式房,好期待
早餐可以選戶外,對住草地食,好relax


男爵府

積分: 5746


16#
發表於 16-1-12 21:44 |只看該作者

回覆:ma2010 的帖子

北投附近有什么景点推介?




珍珠宮

積分: 40902


17#
發表於 16-1-12 22:32 |只看該作者

引用:北投附近有什么景点推介?

原帖由 Man04 於 16-01-12 發表
北投附近有什么景点推介?
新北投付近有圖書館, 北投公園, 温泉博物館, 地熱谷


珍珠宮

積分: 40902


18#
發表於 16-1-12 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ma2010 於 16-01-05 發表住過

原帖由 Koala_Chu 於 16-01-12 發表
我 book 咗農曆年前住1晚春天,住日式房,好期待
住完可以再share下嗎?


珍珠宮

積分: 40902


19#
發表於 16-1-12 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Koala_Chu 於 16-01-12 發表

原帖由 ma2010 於 16-01-12 發表
早餐可以選戶外,對住草地食,好relax
好正咁, 我仲諗緊天月 定春天好呀, 天月近捷運d, 春天行出捷運要幾耐? 好似有free shuttle, 班次密嗎?


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 16-1-12 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Koala_Chu+於+16-01-12+發表

原帖由 ma2010 於 16-01-12 發表
早餐可以選戶外,對住草地食,好relax
好喎!親親大自然




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo