立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 40902
水晶宮
積分: 73584
bongbongpatty 發表於 16-1-4 13:58 去左倆人 價錢合理
原帖由 bongbongpatty 於 16-01-04 發表 吾舊 房間我就滿意 床好大
原帖由 kaka80 於 16-01-04 發表 thx, 請問桃園到酒店, 車資要幾多?
bongbongpatty 發表於 16-1-5 09:49 我租9人車1200台幣
別墅
積分: 680
大宅
積分: 2964
積分: 50971
原帖由 ma2010 於 16-01-05 發表 住過春天,要上山,有戶外温泉,小朋友好開心,早餐亦幾好
原帖由 Currytso 於 16-01-12 發表 你好,想問下小朋友幾歲?我剛經BOOKXXX.COM訂,見佢寫12歲以上先住得啊。THIX~ ...
原帖由 kaka80 於 16-01-04 發表 thx, 請問酒店有shuttle 接駁捷運嗎? 房間算吾算舊啦? 晚餐有什麼推介? thx
原帖由 Koala_Chu 於 16-01-12 發表 我 book 咗農曆年前住1晚春天,住日式房,好期待
男爵府
積分: 5746
原帖由 Man04 於 16-01-12 發表 北投附近有什么景点推介?
原帖由 ma2010 於 16-01-12 發表 早餐可以選戶外,對住草地食,好relax
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy