原文章由 翁心怡 於 08-10-3 10:48 發表 
我工人嗅狐好勁, 尢其係上我地架車時, 成架車都充斥著佢嘅濃烈嗅狐味, 嗅到差d想嘔... 想請教你地會點做? 你地會唔會同佢地講(好似好hurt人咁...), 或建議佢地用止汗劑?
thanks!! ...
我直接叫佢, 如果做完野, 成身汗時, 叫佢沖多一次涼, 同埋換過一套衫. 所以佢初黎我家時, 我買左啲衫俾佢替換, 唔想佢話唔夠衫換.
所以宜家佢好自覺咁,做完野, 係食lunch之前就沖多一次涼.
至愛巧沛B既 Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/kitqinghypy-happyhome