論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4143


1#
發表於 08-10-3 10:48 |只看該作者
我工人嗅狐好勁, 尢其係上我地架車時, 成架車都充斥著佢嘅濃烈嗅狐味, 嗅到差d想嘔... 想請教你地會點做? 你地會唔會同佢地講(好似好hurt人咁...), 或建議佢地用止汗劑?

thanks!!

[ 本文章最後由 翁心怡 於 08-10-3 10:55 編輯 ]


大宅

積分: 4849


2#
發表於 08-10-3 10:56 |只看該作者
我買止汗劑比佢用 (大約3個月用1支)


原文章由 翁心怡 於 08-10-3 10:48 發表
我工人嗅狐好勁, 你地會點做? 你地會唔會同佢地講, 或建議佢地用止汗劑?

thanks!!


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


3#
發表於 08-10-3 10:58 |只看該作者
原文章由 翁心怡 於 08-10-3 10:48 發表
我工人嗅狐好勁, 你地會點做? 你地會唔會同佢地講, 或建議佢地用?

thanks!!


Ask her to drink more water, eat fruit and vegetable. Its a must cus it somehow relates to her previous diet/eating habit. Of course you need to ask her to use 止汗劑, as detail as to use day and nite. You don't need to be shy or else you and your kids are the those who suffers.


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


4#
發表於 08-10-3 11:00 |只看該作者
Her clothes may also be one of the problem. Sometimes I find that maid's clothes have a nasty smell (even after washing) if she herself has got body odour. Ask her to use softeners which leave her clothes with a better smell.


大宅

積分: 4143


5#
發表於 08-10-3 11:14 |只看該作者
so, do you mean it is a infectious disease?

原文章由 pollyw 於 08-10-3 10:58 發表


Ask her to drink more water, eat fruit and vegetable. Its a must cus it somehow relates to her previous diet/eating habit. Of course you need to ask her to use 止汗劑, as detail as to use day and ...


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


6#
發表於 08-10-3 11:52 |只看該作者
原文章由 翁心怡 於 08-10-3 11:14 發表
so, do you mean it is a infectious disease?



I don't mean disease...don't get nervous about it...

I mean both you and your kids would suffer from her nasty smell.

I do have the experience with my previous Bun b4. Her smell is manly. When she stayed inside a room to work, I would get out of that room cus it was undingtable. But finally after working her for 1/2 year, the smell got away.


大宅

積分: 1328


7#
發表於 08-10-3 12:41 |只看該作者
原文章由 翁心怡 於 08-10-3 10:48 發表
我工人嗅狐好勁, 尢其係上我地架車時, 成架車都充斥著佢嘅濃烈嗅狐味, 嗅到差d想嘔... 想請教你地會點做? 你地會唔會同佢地講(好似好hurt人咁...), 或建議佢地用止汗劑?

thanks!! ...

我直接叫佢, 如果做完野, 成身汗時, 叫佢沖多一次涼, 同埋換過一套衫. 所以佢初黎我家時, 我買左啲衫俾佢替換, 唔想佢話唔夠衫換.
所以宜家佢好自覺咁,做完野, 係食lunch之前就沖多一次涼.
至愛巧沛B既 Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/kitqinghypy-happyhome


大宅

積分: 1814


8#
發表於 08-10-3 13:26 |只看該作者
原文章由 翁心怡 於 08-10-3 10:48 發表
我工人嗅狐好勁, 尢其係上我地架車時, 成架車都充斥著佢嘅濃烈嗅狐味, 嗅到差d想嘔... 想請教你地會點做? 你地會唔會同佢地講(好似好hurt人咁...), 或建議佢地用止汗劑?

thanks!! ...


我會買止汗劑比佢用, 同埋會買多幾件t-shirt比佢, 如果一有汗/味就要立即佢換, 我屋企時常會有空氣清新劑, 以備不時之需ma ...


珍珠宮

積分: 32052


9#
發表於 08-10-3 14:14 |只看該作者
我個Bun初黎時, 又係好臭架, 我又唔覺唔好意思, 我當工人係女咁教架, 如果你個女有臭孤, 你會唔會唔出聲吖~


伯爵府

積分: 16558


10#
發表於 08-10-3 16:45 |只看該作者
agent介紹, 去中藥房買幾蚊"生磁粉"(唔知正確用邊個字), 忌食的, 黃色的, 再去買兩個大饅頭, 蒸熱饅頭後切開, 將d粉放入饅頭中間, 趁熱夾在腋下, 直至凍為止, 就可以除臭狐, 唔駛成日搽止汗劑咁煩和嘥錢. 我舊工人試過, 夾完一次之後成年幾都無臭狐.


大宅

積分: 4143


11#
發表於 08-10-4 12:53 |只看該作者
Oh....I see...
Thanks!


原文章由 pollyw 於 08-10-3 11:52 發表



I don't mean disease...don't get nervous about it...

I mean both you and your kids would suffer from her nasty smell.

I do have the experience with my previous Bun b4. Her smell is manl ...


大宅

積分: 4143


12#
發表於 08-10-4 13:10 |只看該作者
都好搞笑, 夾住兩個飽喺腋下, 唔知佢會唔會以為我整蠱佢呢. ....但d磁粉在飽內, 好似唔係呁易發揮蘗效...
anyway, 我會一試, thanks for your useful information!....


原文章由 ioi 於 08-10-3 16:45 發表
agent介紹, 去中藥房買幾蚊"生磁粉"(唔知正確用邊個字), 忌食的, 黃色的, 再去買兩個大饅頭, 蒸熱饅頭後切開, 將d粉放入饅頭中間, 趁熱夾在腋下, 直至凍為止, 就可以除臭狐, 唔駛成日搽止汗劑咁煩和嘥錢. 我舊工人試 ...


大宅

積分: 2381

好媽媽勳章


13#
發表於 08-10-4 14:40 |只看該作者
我工人都係臭狐好勁....佢返工時係冬天都好臭.....我開頭都覺得尷尬唔知點講,後尾諗通左.....佢做野我好滿意,大家有排對住....早講早著......

我咪話:呀邊個呀....你係咪好易出汗架?我都聞到你好大汗味喎!(講汗味係佢唔明咩係臭狐)....我朋友介紹我用個止汗,不如你都試下啦....

咁我工人都好醒,一點即明,自此早晚都沖涼,即刻無味....

當然止汗劑無理由佢自己買,我係吉之島超市買一隻叫ENCHANTEUR既.....三個月一支.....真係WORK.....
http://hk.myblog.yahoo.com/mickjunior318


大宅

積分: 2381

好媽媽勳章


14#
發表於 08-10-4 14:43 |只看該作者
淨係換衫唔得架....我工人之前去完街D衫擺洗衣籃,結果成個厠所都係臭狐味....勁嘔

原文章由 lanlanaRies 於 08-10-3 13:26 發表


我會買止汗劑比佢用, 同埋會買多幾件t-shirt比佢, 如果一有汗/味就要立即佢換, 我屋企時常會有空氣清新劑, 以備不時之需ma ...
http://hk.myblog.yahoo.com/mickjunior318

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo