想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 416


1#
發表於 16-4-18 21:10 |只看該作者
我之前小產,今次第一次m來,今天是我m來第24天,我由第9天起天天用大韋牌及clear blue test 都說排卵,但今天及昨天都有白帶拉絲,故不知道究竟有沒有排卵,請問,白帶拉絲是只有排卵才有定係平常都會有?


伯爵府

積分: 16342


2#
發表於 16-4-18 22:45 |只看該作者
Want to know, too


大宅

積分: 2998


3#
發表於 16-4-18 22:47 |只看該作者

引用:我之前小產,今次第一次m來,今天是我m來第

原帖由 joyjoychan1 於 16-04-18 發表
我之前小產,今次第一次m來,今天是我m來第24天,我由第9天起天天用大韋牌及clear blue test 都說排卵,但 ...
如果紅d同排卵棒都話你係排卵,咁你就keep住隔日dodo三、四次就應該ok




複式洋房

積分: 416


4#
發表於 16-4-19 09:01 |只看該作者

回覆:排卵一問

我寫錯了,是clear blue 及大偉都說我沒排卵,只有这兩天有白帶拉絲。



男爵府

積分: 6560


5#
發表於 16-4-19 09:28 |只看該作者
joyjoychan1 發表於 16-4-19 09:01
我寫錯了,是clear blue 及大偉都說我沒排卵,只有这兩天有白帶拉絲。
一般白帶拉絲後就會排卵,你可能今個周期 M 亂咗,遲咗排,宜家先至排,可用紅D check 住,再加度量體溫,雙管齊下,就容易捉得到排卵了。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo