嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 726


1#
發表於 04-8-2 16:46 |只看該作者

請問有冇人用真空煲煲粥仔比bb食呢?

我阿媽教我嫁,平均煲一煲粥o既時間大概只需要5分鐘煤氣錢,咁就可以煲到同明火一樣o既效果,又慳錢又唔洗睇火,好正!


大宅

積分: 1512


2#
發表於 04-8-2 18:49 |只看該作者

Re: 請問有冇人用真空煲煲粥仔比bb食呢?


我用真空壺,煲滾左d水倒入去(入面放米),咁2-3個鐘之後d米就會「開」,我會倒返出黎再煲一煲,咁d粥就會又爛又綿!
我都覺得好正∼唔洗睇火,又唔洗驚煲燶粥!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo