論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 578


1#
發表於 16-4-9 08:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 894


2#
發表於 16-4-9 09:01 |只看該作者

回覆:love2222 的帖子

想表達咩




子爵府

積分: 10244


3#
發表於 16-4-9 12:11 |只看該作者
本帖最後由 AndrewMami 於 16-4-9 12:11 編輯

咁你想點 ?
提一提你, 你俾佢放得咁古怪, 仲要有D 係無no pay leave.. 除非你打定底, 簽好哂野, 唔係佢玩野, 話你迫佢, 我驚你有排搞


水晶宮

積分: 74328


4#
發表於 16-4-9 12:59 |只看該作者
按法例,第一年的假係第二年才可放.
你咁放法,隨時出事.佢堅持話無放假,簽左名都可以拗.
當然,邊個拗得贏係未知之數,但我個人就唔會咁搏囉.


禁止訪問

積分: 578


5#
發表於 16-4-9 21:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 578


6#
發表於 16-4-9 21:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 578


7#
發表於 16-4-9 21:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 578


8#
發表於 16-4-9 21:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 578


9#
發表於 16-4-9 21:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74328


10#
發表於 16-4-9 21:40 |只看該作者
love2222 發表於 16-4-9 21:28
為什麼這樣玩工人,是因為他是11月中來的我家,工作表現非常好,他是屬於非常認真的一個人,很勤奮的人,在 ...
簽左約都可以因事而辭職,佢已經提早話你知,比足通知期,係就係蝕中介費,好無奈,但你咁玩工人,都唔好。中介費又唔係佢收。我都係打工仔,公司都同我簽約,未約滿,一樣可以比通知期而辭職架嘛。如果上司因此而懷恨在心,玩我,我都會搵勞工處啦。你工人都會咁做架乍。上到庭,你無著數。


禁止訪問

積分: 578


11#
發表於 16-4-9 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 578


12#
發表於 16-4-9 21:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 578


13#
發表於 16-4-9 21:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 578


14#
發表於 16-4-9 21:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 16-4-9 21:57 |只看該作者

回覆:本人給工人不停放假(繼寫原因,以牙還牙)

工人在沒有正常合理情況比僱主要求放無薪假, 你肯定沒有違法? 有查詢過勞工處嗎?怕你玩工人不成反被告

點評

方方媽媽    發表於 16-4-9 22:09


別墅

積分: 998


16#
發表於 16-4-10 00:17 |只看該作者
我明白你的意思 她炒你 你一樣可以提前炒她 遇到耍心機的姐姐 只有和她玩了


子爵府

積分: 10867


17#
發表於 16-4-10 07:05 |只看該作者
本帖最後由 tuenmunoasia 於 16-4-10 09:03 編輯

個人感覺如你工人真係想玩你為何會咁早通知你等你大把時間搵工人,佢計劃8月走可以7月才通知你,不能理解你突然炒佢只因姐姐問過妹妹去了北京的原因?你咁玩工人如做法違法勞工法例,就算工人當時話同意都無用,或姐姐可以話是在強迫下答應你估勞工署會信那一個,工人投訴到勞工署或告上法庭,最壞情況是你要賠餘下合約薪金福利,同時入境署亦可以把你black list,你更為工人提供條件上訴,工人本來要返鄉反而可以休閒係香港搵工,為何要做一些意氣的事,損人不利己,如你真的要求工人在這段期間放無薪假你已違反勞工法例,工人求助工會或agent你是自找麻煩。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo