論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4924


1#
發表於 16-4-10 04:14 |只看該作者
我姐姐10月先滿約,但佢會提早8月放晒年假返家再返嚟。 咁樣到十月新約開始前,要唔要離境一次?

因為未找agent 攪續約, 所以而家想問下先,謝謝!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo