想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1365


1#
發表於 16-4-12 21:49 |只看該作者
最攪笑係我喺個夢希望自己唔係發緊夢,因為太真實了!點知最後都係醒左。。失望過唔中六合彩1億。。

而家遲左兩日,所以精神比較分裂 haha


大宅

積分: 3036


2#
發表於 16-4-12 21:57 |只看該作者
祝你夢境成真!放鬆D!


大宅

積分: 1365


3#
發表於 16-4-12 23:09 |只看該作者
一心小寶貝 發表於 16-4-12 21:57
祝你夢境成真!放鬆D!

多謝!承您貴言!


別墅

積分: 754


4#
發表於 16-4-13 08:13 |只看該作者

引用:最攪笑係我喺個夢希望自己唔係發緊夢,因為

原帖由 hkbaby88 於 16-04-12 發表
最攪笑係我喺個夢希望自己唔係發緊夢,因為太真實了!點知最後都係醒左。。失望過唔中六合彩1億。。

而家 ...
我都系,琴晚發夢驗到2條好忙明顯o既線,醒左之後即刻去驗下先,點知同琴日一樣白雪雪個人好down希望我地都快d驗到雙線啦



大宅

積分: 1179

畀面勳章


5#
發表於 16-4-13 08:32 |只看該作者
我上星期都發過類似既夢!夢中仲有個bb話就係我既,好真實


大宅

積分: 2079


6#
發表於 16-4-13 10:21 |只看該作者
我都試過發夢個肚硬硬地去睇醫生, 醫生幫我摸一摸.仲好FIRM咁話你有左呀~
起身個一刻...個心仲好興奮...

祝大家都夢境成真!!!!加油~~~~


大宅

積分: 3570


7#
發表於 16-4-13 10:43 |只看該作者

回覆:發夢見到有線,上哂腦!

發過好多呢d夢,又生仔又生女個夢係開心既,係個夢入面都問自己係咪真嫁,哈哈!醒左就會唔開心。。。因為仲未真正成功




大宅

積分: 4469


8#
發表於 16-4-13 13:16 |只看該作者
我之前都夢過自驗到兩條線,超開心,可惜唔係真既,應該係我之前林到上哂腦


大宅

積分: 1021


9#
發表於 16-4-13 20:08 |只看該作者

回覆:Yin2015 的帖子

我自己無發過。反而係身邊嘅朋友同同事話發夢我有咗。好可惜快了3次胎都失敗




大宅

積分: 2473


10#
發表於 16-4-13 23:28 |只看該作者

回覆:發夢見到有線,上哂腦!

我都試過發夢終於都bingo....

起身真係好失望haha


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo