跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 17


1#
發表於 08-9-24 18:35 |只看該作者
我買左DR. BROWN奶樽,用起來先發覺普通STEAMER 太細,加上奶樽本身的配件比較其他牌子多,每次只可STEAM 三個細連配件或3個大不連配件,如果買過另外一個STEAMER,有什麼好介紹? 謝謝!


大宅

積分: 1083


2#
發表於 08-9-24 19:38 |只看該作者
我用chicco個方形steamer steam dr. brown's 奶樽,每次可以steam 2大2細或者4個大都得,配件另外有個盒要0黎放入去steam,所以都一次都steam到幾多0野.


洋房

積分: 93


3#
發表於 08-9-25 13:03 |只看該作者
我就用Advent Steamer..如果唔用哂佢入面D間隔迫迫哋可以
steam4大2細 woo


伯爵府

積分: 15999


4#
發表於 08-9-25 18:36 |只看該作者
原文章由 MrsMWong 於 08-9-25 13:03 發表
我就用Advent Steamer..如果唔用哂佢入面D間隔迫迫哋可以
steam4大2細 woo


Yes, I bought this Avent Philips too, and can fit in 1 pack of 3 fat Dr. Browns+ 2 Avent milk bottles which come with Avent Philips steamer + all 配件 (put on the top level).

[ 本文章最後由 c-wong 於 08-9-25 18:38 編輯 ]


大宅

積分: 3575


5#
發表於 08-10-7 20:51 |只看該作者
我都用Dr Brown, 我地用care 的 steamer, 佢迫迫哋都可以放5-6個奶樽加配件.


大宅

積分: 4781

夏天玩到顛 熱血勳章


6#
發表於 08-10-9 10:07 |只看該作者
我用 Avent 的 steamer, 可以一次6 set

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo