想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 289


1#
發表於 16-4-10 22:09 |只看該作者
我經期一向唔準,上一胎食排卵藥食左4次,do左1次就中左,2011年生左bb

到左2014年8月我同老公決定生多個,諗都唔諗就去番之前個醫生度食藥打針,諗住幾個cycle就攪掂,4個cycle咁就過左,醫生話停1停,我又走去睇中醫,唔知係心急定咩,我食左2個月,基本上1日2劑,每個月都洗成2500蚊,但經期第1個月準,之後第2知月又唔準了,我又番去西醫再食排卵藥,又食左4個cycle,人地話滴雞精好,我又試下,但其實覺得好味之外都無咩其他感覺,仲要幾貴下,我真係好灰,聽到身邊有人bingo我又唔開心
醫生話要考慮iui...又或者可再自然試下,因為佢話食左藥可能身體會stimulate等佢cycle自然番

好,我帶住1絲希望自然懷孕,再食埋天喜丸,其實只係at least想每月1個希望,我第1個月食天喜丸係3x日黎m,真係以為有效,但到左第3個cycle係長到未試過8x日,我仲以為自己有左,黎m哭到傻,最終又停食

之後轉了西醫,佢同我講你係多long,雖然我一d symptom都唔似,好瘦同唔多毛,同埋我第1個醫生完全無提過,我話我真係唔想再食排卵藥,佢話你試下食糖尿藥,唔傷身,可keep住食,佢仲好人到同我講食哂自己出去配,咭洗咁貴番黎攞,我食左5個cycle,同經期準番,可用紅d check深粗,我開始平常心多d
Bonus呢個cycle我除左那幾日check紅d之外,我咩都唔理,同老公去左浸溫泉,食燒肉飲啤酒,飲涷野,我自己有左都唔知
到再check紅d深粗先知 但我check棒棒係無色,到最後用digital先可以confirm

希望各姊妹都不要放棄
1460297489466.jpg


大宅

積分: 2473


2#
發表於 16-4-10 22:20 |只看該作者

回覆:終於可以報喜

恭喜你呀 ~


男爵府

積分: 9006

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


3#
發表於 16-4-10 22:31 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 1036


4#
發表於 16-4-10 22:37 |只看該作者

回覆:終於可以報喜

你既成功路程都唔容易~
恭喜晒~祝bb痴實你





大宅

積分: 2171


5#
發表於 16-4-10 23:14 |只看該作者
Amyjaijai 發表於 16-4-10 22:09
我經期一向唔準,上一胎食排卵藥食左4次,do左1次就中左,2011年生左bb

到左2014年8月我同老公決定生多個 ...

恭喜呀祝好孕


大宅

積分: 2171


6#
發表於 16-4-10 23:15 |只看該作者
Amyjaijai 發表於 16-4-10 22:09
我經期一向唔準,上一胎食排卵藥食左4次,do左1次就中左,2011年生左bb

到左2014年8月我同老公決定生多個 ...

恭喜呀祝好孕


男爵府

積分: 5314


7#
發表於 16-4-10 23:41 |只看該作者

引用:我經期一向唔準,上一胎食排卵藥食左4次,d

原帖由 Amyjaijai 於 16-04-10 發表
我經期一向唔準,上一胎食排卵藥食左4次,do左1次就中左,2011年生左bb

到左2014年8月我同老公決定生多個 ...
其實未知有冇嗰時唔好浸温泉,因為懷孕初期係唔可以浸的


別墅

積分: 807


8#
發表於 16-4-10 23:52 |只看該作者

回覆:pb728 的帖子

我都係浸完溫泉返黎先驗到有,旅行期間仲去咗滑雪,好彩個大仔扭計唔肯玩我先無玩,好彩無事。




男爵府

積分: 5314


9#
發表於 16-4-10 23:54 |只看該作者

引用:我都係浸完溫泉返黎先驗到有,旅行期間仲去

原帖由 alexkathy 於 16-04-10 發表
我都係浸完溫泉返黎先驗到有,旅行期間仲去咗滑雪,好彩個大仔扭計唔肯玩我先無玩,好彩無事。



...
因為我朋友試過咁,之後bb有問題, 所以提提大家如果唔知中唔中之下唔好浸,小心d好d


別墅

積分: 807


10#
發表於 16-4-11 00:17 |只看該作者

回覆:pb728 的帖子

係因為浸溫泉有事」?醫生講咖?




別墅

積分: 812


11#
發表於 16-4-11 00:39 |只看該作者

回覆:終於可以報喜

恭喜你啊!祝好孕


複式洋房

積分: 289


12#
發表於 16-4-11 07:30 |只看該作者

回覆:終於可以報喜

其實唔好浸溫泉係因為溫泉中既水有好多細菌呀,所以驚會由陰道走入去,但講真如果在等其間咩都唔做,可能真係等幾年咩人生樂趣都無,
我其實之後因為喉嚨痛同咳仲食左藥,呢個有點擔心,但醫生都叫我唔好過份緊張,唔會因為食左1次即刻出事


伯爵府

積分: 16058


13#
發表於 16-4-11 07:52 |只看該作者
回覆 Amyjaijai 的帖子

恭喜恭喜


男爵府

積分: 5314


14#
發表於 16-4-11 10:23 |只看該作者

引用:係因為浸溫泉有事」?醫生講咖?

原帖由 alexkathy 於 16-04-11 發表
係因為浸溫泉有事」?醫生講咖?
因為温度太高,有可能因為咁影響胎的發展。 咁當然可能係我個朋友唔好彩


子爵府

積分: 11329


15#
發表於 16-4-11 10:33 |只看該作者


大宅

積分: 2861


16#
發表於 16-4-11 23:20 |只看該作者

回覆:終於可以報喜

恭喜恭喜




大宅

積分: 1432


17#
發表於 16-4-11 23:22 |只看該作者
恭喜


別墅

積分: 686


18#
發表於 16-4-12 17:13 |只看該作者

回覆:終於可以報喜

恭喜晒呀




禁止訪問

積分: 801


19#
發表於 16-4-12 19:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3333


20#
發表於 16-4-13 09:10 |只看該作者

回覆:終於可以報喜

恭喜




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo