想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13076


1#
發表於 16-4-18 11:23 |只看該作者
一向cycle都係紅D ,day14-19深粗,我會深粗2日先轉淺,今個月等左好耐都未深粗

Day19 無哈哈 紅D淺線 36.19跌溫
Day20 哈哈笑 80%深粗 36.57
Day21 100%深粗 36.39
Day22 哈哈笑 100%深粗 36.21
Day23 100% 深粗。 36.38
Day24 今日仲係深粗。 36.57

開頭以為淨係遲排,後尾覺得好似係排2次,因為跌左2次溫,但今日諗諗下我係咪應該未排?排唔出





子爵府

積分: 13076


2#
發表於 16-4-18 11:27 |只看該作者

回覆:紅D有無可能連續4日深粗?

我day 7同 day20 dodo, day 7啱啱先m完第一日應該無理由中左

點算?點先可以令佢排出黎?




大宅

積分: 1512

BB防敏心得分享勳章


3#
發表於 16-4-18 23:01 |只看該作者
LEE-Baby 發表於 16-4-18 11:27
我day 7同 day20 dodo, day 7啱啱先m完第一日應該無理由中左

點算?點先可以令佢排 ...

m完do都好易中的聽聞


大宅

積分: 1512

BB防敏心得分享勳章


4#
發表於 16-4-18 23:01 |只看該作者
LEE-Baby 發表於 16-4-18 11:27
我day 7同 day20 dodo, day 7啱啱先m完第一日應該無理由中左

點算?點先可以令佢排 ...

m完do都好易中的聽聞


子爵府

積分: 13076


5#
發表於 16-4-19 00:55 |只看該作者

引用:Quote:LEE-Baby+發表於+16-4-18+11:27+我da

原帖由 moneypigpig 於 16-04-18 發表
m完do都好易中的聽聞
放工check左6d




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo