論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 233


1#
發表於 04-7-31 19:10 |只看該作者

發現印印有性病, 點算?

有無人有相似經驗?? 應該怎辦?? :cry:


洋房

積分: 282


2#
發表於 04-7-31 19:15 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

點樣得知佢有性病架 ?
[img align=left]http://img.photobucket.com/albums/v664/jerryphyllis/Untitled-71copy.jpg[/img]


洋房

積分: 31


3#
發表於 04-7-31 19:45 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

點會咁?


複式洋房

積分: 233


4#
發表於 04-7-31 20:52 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

她剛5月到港, 即帶好到教協驗身, 發覺驗尿中白血球偏高;上週再驗, 再高3倍!!醫生驗查后發現懷疑是'椰菜花'!
是否request agency 換人?
如果睇專科又好貴??? :cry: 又怕傳比bb!!!


公爵府

積分: 26464


5#
發表於 04-7-31 22:06 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

性病喎! 即刻OUT 無得留低!
恭賀新禧,迎春接福!
該用戶已被刪除

6#
發表於 04-7-31 22:07 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1141


7#
發表於 04-7-31 22:18 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

梗係要即炒,重留低?


大宅

積分: 2174


8#
發表於 04-7-31 23:06 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

change the maid


公爵府

積分: 27401

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 04-7-31 23:09 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

即炒 ! 不用問 !


複式洋房

積分: 476


10#
發表於 04-7-31 23:17 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

I think it may be a misunderstanding since a lot of females will get high white blood cells in their urine not b/c of sexually transmitted disease but usu it is due to urinay tract infection which is not uncommon in females. Unless u got a confirmative diagnosis of herpes, it will be very unfair to ur maid! I think u can ask the agent to help u to hv the physical checkup again


複式洋房

積分: 233


11#
發表於 04-8-1 10:22 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

當昨天看醫生時, 印印話自己下體有粒嘢, 但佢又唔比醫生睇, 但醫生初步懷疑是'椰菜花', 但如果我們要details check, 好長手尾.......


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


12#
發表於 04-8-1 13:36 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3653


13#
發表於 04-8-1 15:23 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

唔好搏啦 !
即刻炒左佢.


複式洋房

積分: 343


14#
發表於 04-8-1 15:57 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

同agent講要求換人啦,如果佢係個唔衛生o既人就大件事,傳染家人就無謂囉!


男爵府

積分: 5929


15#
發表於 04-8-2 10:32 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

如果是剛到步的,你有權叫個agent無條件換個個工人給你的。即走,無得留底。


複式洋房

積分: 274


16#
發表於 04-8-2 14:21 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

雖然未100%肯定好似對個工人唔公平,但為左屋企人著想,都係即換好d,你帶佢去驗都未必即刻知,留佢係度多一日你地多一日危險...


子爵府

積分: 10010


17#
發表於 04-8-2 15:56 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

o既然要再body check 又要再比一筆, 而且又未用過佢, 又唔肯定佢係咪一個好工人(用緊而且佢係好工人就唔同),唔好理佢係濫交惹到,定係佢就圍坐d 公共廁所板, 而且唔知呢d 病會唔會返發, 咁點解仲要留佢, 唔換果個呢? ?-( ?-(
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


大宅

積分: 2119


18#
發表於 04-8-2 16:06 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

我都係咁話,即刻換人,千其唔好帶佢返屋企.


洋房

積分: 105


19#
發表於 04-8-2 17:55 |只看該作者

Re: 發現印印有性病, 點算?

咁大件事,傳染比bb點算,快速安排佢去第殊比佢住,問下agency喇,快速,快!!!!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo