嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7836


1#
發表於 04-8-2 20:47 |只看該作者

請問6個月 bb食得粥仔未?

同埋可否指教下,初初應點樣將一餐粥代替一餐奶?


男爵府

積分: 7665


2#
發表於 04-8-2 21:32 |只看該作者

Re: 請問6個月 bb食得粥仔未?

我bb6個月..食麵包,糊仔,粥仔,蛋糕,馬拉糕,牙仔飯,蛋王,新鮮香蕉,平果,梨,西瓜比過佢唔鐘意食,通心粉..河粉,米線+.+" 一路以黎都冇事..佢仲食得好開心,食好多+.+"
一日仲係有4-5餐奶"7安"

當然我唸個個bb都唔一樣啦..但我大女都一樣係咁+.+"實在太鐘意食..唔比就大叫大喊..冇解~.~


大宅

積分: 4393


3#
發表於 04-8-2 23:14 |只看該作者

Re: 請問6個月 bb食得粥仔未?

咕怪媽媽:
我bb都係六個月,bb五個月大我已經開始教bb食糊仔,初初只係一兩湯羹,慢慢開始食一碗現在bb食粥都ok,但初初煲要煲耐啲要煲到冇一粒粒,我第一次煲bb唔很食因為口感唔同,但我工人好叻佢明白點整比bb食要用一個格茶格在壓爛啲米煲出來就似糊仔bb先很食,而家就唔駛壓爛但要煲好耐其實我都唔係好識但我工人識我都係佢到學番來。


男爵府

積分: 7836


4#
發表於 04-8-3 14:00 |只看該作者

Re: 請問6個月 bb食得粥仔未?

貓 bb ,唔係話 6個月前唔比得固體咩?
你 bb 好勁呀,我個囡食左 6 安 (每日 5 餐)好耐啦,都停左響到,有時仲食唔晒添!死啦,佢初初都幾大份 (出世 8 磅半),而家好似有少少失蹄,落後左添,點算呢 ?-(

Wendy,咁你 bb 而家有冇食少餐奶呀? :mrgreen:


男爵府

積分: 7665


5#
發表於 04-8-3 14:06 |只看該作者

Re: 請問6個月 bb食得粥仔未?

其實佢話6個月之後先引進固體食物,係因為宜家d奶粉有足夠的添加,足夠一個bb每日所雖...所以就話6個月打後啦~
但我大女都係4個月就開始,冇問題呀~因為你要比佢試..4個月開始到食得好好差唔多要5個月至5個半月架...唔係一開始bb就接受~我bb頭幾次見倒碗就轉頭走大喊呀係慢慢之後就食好多,到宜家佢咩都食,唔比仍 食佢就喊大叫,你bb遲食又有遲好架啦...太早食佢會好揀食架..各有不同吧^^
冇話早同遲邊樣好既,慢慢黎囉...
我今日去圖書館睇0-1歲bb食譜,6-7個月..豆付,薯仔,羅白,平果,奇異果,火龍果,麥皮,好多都食得啦,當然要整到變溶啦~
其實都唔洗太緊張既..以前d老人家都好早就煲弼仔比bb食的啦~


男爵府

積分: 7665


6#
發表於 04-8-3 14:10 |只看該作者

Re: 請問6個月 bb食得粥仔未?

同我bb係細碼型..男仔..出世5磅半左右...宜家7個月 16磅...我覺得都幾細粒...比上不足比下有餘啦~~食個方面..唉..好頭痛..佢成日搵野食..佢宜家都唔係好食baby foot,要食新鮮,好多工夫...不過佢食我就開心...冇哂我心機....
佢好衰架..唔鐘意食魚粥...有魚就唔食架啦....唉.我唸住過多2個星期倒就開始比湯水佢飲啦...五花茶都飲緊lu~
仲有呀...如果整新鮮果汁記得+同等份量的清水啊...書係咁講架^o^我bb都唔飲baby foot個d果汁..要新鮮..可能我bb食得太多樣野..好揀野係架...=.=


禁止訪問

積分: 1292


7#
發表於 04-8-3 15:37 |只看該作者

Re: 請問6個月 bb食得粥仔未?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 371


8#
發表於 04-8-3 17:34 |只看該作者

Re: 請問6個月 bb食得粥仔未?

Hi

How to make smooth congee?

I always make lumpy ones?

Thanks
Rachel Tsang - Born on 6 December 2003 - 03:52am - 2.57kg

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo