自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12537

+5熱血勳章


1#
發表於 08-10-8 09:34 |只看該作者
有冇人上星期五,六晚入左去迪士尼,我想知係咪好恐怖,我想星期五晚帶小朋友入去,但係唔會入鬼屋,到底係條街度行驚唔驚??

[ 本文章最後由 ry 於 08-10-10 22:28 編輯 ]


大宅

積分: 3457


2#
發表於 08-10-8 12:08 |只看該作者
我都想同個女去影下相呀!!


男爵府

積分: 5554

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-10-8 13:02 |只看該作者
我上年去就無鬼周圍行的,不過我覺得唔夠燈光,行步路都要睇下個地下.....我星期五可能都會去...有無人報料呀......


子爵府

積分: 12537

+5熱血勳章


4#
發表於 08-10-8 22:22 |只看該作者
仲有冇人去過呀?


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


5#
發表於 08-10-8 22:32 |只看該作者
原文章由 ry 於 08-10-8 22:22 發表
仲有冇人去過呀?


我會今個星期六去呀 !
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


大宅

積分: 2489


6#
發表於 08-10-8 22:38 |只看該作者
我同老公都係星期6去.唔知邊個會係你呢?


侯爵府

積分: 22443


7#
發表於 08-10-8 22:38 |只看該作者
黑色世界第一日開時, 我去過, 夜光巡遊都好靚下 - 730 開始.... 其餘都冇乜鬼氣紛, 但千祈唔好去探險世界果邊, 因為果邊好黑, 有煙, 有好多鬼响樹嚇人tim, 小朋友實比佢吔嚇 c... 其餘冇乜特別, 可以去玩下...


子爵府

積分: 12537

+5熱血勳章


8#
發表於 08-10-10 22:38 |只看該作者
啱啱去完返嚟,唔恐怖,但係巡遊呀仔(3歲)有d驚 ,巴斯光年有一part音樂唔同左佢兩個(3&6歲)都好驚慌 ,可能佢地比較細膽

ps.我地冇去d恐怖地方

[ 本文章最後由 ry 於 08-10-11 18:13 編輯 ]


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


9#
發表於 08-10-10 22:43 |只看該作者
Smiile,我都係聽日去呀!!


原文章由 Smiile 於 08-10-8 22:32 發表


我會今個星期六去呀 !


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 08-10-10 22:50 |只看該作者
森魔詭域(14.00-23.00)
真係唔建議帶小朋友去
唔係好得人驚,但...我上次見到個4-5歲既小朋友喺我前面.我地排都排咗成個鐘.個小朋友好慘...入到去排佢聽到D音樂已經話驚...本人覺得無謂排成個鐘去嚇自己個小朋友囉!!!

遊行條街都OK既...只要留意唔好被人嚇親
我有一下無為意,畀個樹妖嚇親


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


11#
發表於 08-10-13 12:05 |只看該作者
我都剛剛去完廸士尼,
黑色世界(夜晚) >> 多人到嘔!!
因為有晚間門票,所以排好耐…好耐….
當晚我地排一個場館(鬼屋)要個多小時,
小朋友會驚既,大人?!無咩料到。
不過如果下晝去排鬼屋,少人好多,
琴日下晝排另一間,大約半個鐘左右。
佢既場館入面有d 鬼怪跑跳出黎,
但都唔係太肉酸,海洋公園得人驚d。
至於個night parade,值得一睇,
驚又唔係太驚,始終Disney 吖嘛!


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 08-10-13 13:03 |只看該作者
個人認為最恐怖就係人多到不得了.....

我同C6上星期六(11/10)晚想去....

都未到門口,(只係係噴水池個閘),已經多人到不得了,要開始排隊喇

我同C6立即走左去喇!



原文章由 ry 於 08-10-8 09:34 發表
有冇人上星期五,六晚入左去迪士尼,我想知係咪好恐怖,我想星期五晚帶小朋友入去,但係唔會入鬼屋,到底係條街度行驚唔驚??


珍珠宮

積分: 31926


13#
發表於 08-10-13 13:05 |只看該作者
星期六夜場是否很多人呢


珍珠宮

積分: 31926


14#
發表於 08-10-13 13:06 |只看該作者
原文章由 八婆仔@ 於 08-10-13 13:03 發表
個人認為最恐怖就係人多到不得了.....

我同C6上星期六(11/10)晚想去....

都未到門口,(只係係噴水池個閘),已經多人到不得了,要開始排隊喇

我同C6立即走左去喇!



...

oh.........本來諗住今個星期六晚去,即係唔駛去喇,多人到咁實迫餐c,慳番.


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


15#
發表於 08-10-13 13:09 |只看該作者
夜場勁多人,連其他如space mountain 都打晒蛇餅,
如果排鬼屋?點都成個幾兩個鐘!
好在我住一晚玩兩日,日抖去少人得多!!


原文章由 ginger2006 於 08-10-13 13:05 發表
星期六夜場是否很多人呢


珍珠宮

積分: 31926


16#
發表於 08-10-13 13:11 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 08-10-13 13:09 發表
夜場勁多人,連其他如space mountain 都打晒蛇餅,
如果排鬼屋?點都成個幾兩個鐘!
好在我住一晚玩兩日,日抖去少人得多!!


咁唔去喇,唔該哂麟媽媽


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 08-10-13 13:16 |只看該作者
我都星期六去咗夜場,因為佢得兩個鬼屋場館,
所以先要排個零鐘,好驚又唔係,我個女10歲都話ok,多少梗會尖叫吓,係得冒險世界先有氣氛,
其他地方都唔驚


子爵府

積分: 10187

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 08-10-13 14:54 |只看該作者
11/10 星期六去左, 都幾好玩, 氣氛好好, 不過冇入到兩個鬼屋, 因為要湊住兩個細路. 7:30 同 9:30 都有 parade, 好好睇, 小朋友可能會有少少驚.

入鬼屋身高要 120 以上, 日頭少人排, 夜晚我見條隊都好長, 我地玩到十一點幾走, 迪士尼仍然好多人, 個個玩到唔願走, shopping 都好多人.

我影左D相, 希望唔好嚇親大家
















首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo