婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 53


1#
發表於 08-10-12 22:42 |只看該作者
其實看中醫有沒有用? 我已經成日去做推拿了


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


2#
發表於 08-10-12 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24047

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 08-10-17 14:46 |只看該作者

回覆 #2 happy168 的文章

x2


複式洋房

積分: 124


4#
發表於 08-10-17 18:25 |只看該作者

做推拿沒什麼用

通常坐得耐看文件, 用電腦太耐,都會出現, 咪定期去搵中醫做吓刮痧或拔罐, 好少食藥的.
最近醫師幫我用新的三聯療法(我都是第一次聽) 做肩頭位, 沒有好似刮痧或拔罐, 甘痛, 不過, 效果一樣, 希望呢次可以KEEP住幾星期就好啦.


男爵府

積分: 5167


5#
發表於 08-10-18 11:56 |只看該作者
刮痧或拔罐係點架?
我都成日肩頸痛呀

原文章由 中環福姐 於 08-10-17 18:25 發表
通常坐得耐看文件, 用電腦太耐,都會出現, 咪定期去搵中醫做吓刮痧或拔罐, 好少食藥的.
最近醫師幫我用新的三聯療法(我都是第一次聽) 做肩頭位, 沒有好似刮痧或拔罐, 甘痛, 不過, 效果一樣, 希望呢次可以KEEP住幾星期 ...
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


複式洋房

積分: 124


6#
發表於 08-10-18 13:30 |只看該作者

回覆 #1 ck1656 的文章

http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]/article?mid=4
我都是上網search : 肩頸痛找到此間診所, 幫我治療的是吳醫師.女醫師.
男醫師始終不方便..
都幾OK,

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo