原文章由 rubynryan 於 08-10-15 22:08 發表
其實我個仔21個月至而家24個月大,我無帶佢上過playgroup.佢己經認到A-Z a-z同埋太約十幾個簡單嘅中文字!!有個親戚話佢渣!!就係識咁多喳!!而佢個女點叻點勁!!學d乜學d物!!激死我
我唔係覺得自己個仔 ...
原文章由 rubynryan 於 08-10-15 22:08 發表
其實我個仔21個月至而家24個月大,我無帶佢上過playgroup.佢己經認到A-Z a-z同埋太約十幾個簡單嘅中文字!!有個親戚話佢渣!!就係識咁多喳!!而佢個女點叻點勁!!學d乜學d物!!激死我
我唔係覺得自己個仔 ...
佢, 但費時我媽難做....
真係把幾火...
原文章由 sasa@uk 於 08-10-15 23:00 發表
香港地, 小朋友太多壓力了, 填鴨式, 到長大左係咪真係識將所學既野融會貫通?
在英國, 著重啟發, 慢慢來開發小朋友既腦袋, 並不死估估唸書背書.
你唔使理其他人點唸, 人最重要既唔係聰唔聰明, 重要既係人品 人 ...