嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 736


1#
發表於 04-8-2 15:14 |只看該作者

想自製豆漿

有冇媽咪可以教下我。
只用攪拌機,唔用豆漿機行嗎?

豬爸爸


別墅

積分: 699


2#
發表於 04-8-2 15:27 |只看該作者

Re: 想自製豆漿

可以ar!! :-P

將黃豆浸幾個鐘後, 放落攪拌機攪至黃豆"粉身碎骨"!! :mrgreen:
再用魚袋/絲襪隔渣, 跟住將o的豆漿煮滾, 再加適量o既
糖就OK!! :-P
[img align=left]http://www.iuploads.com/free_image_hosting/images/CHO/statue04.jpg[/img]


別墅

積分: 736


3#
發表於 04-8-3 10:59 |只看該作者

Re: 想自製豆漿

Hi +MaMiAKiRA+,

Thanks.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

豬爸爸


大宅

積分: 2920


4#
發表於 04-8-3 17:47 |只看該作者

Re: 想自製豆漿

基本上我同+MaMiAKiRA+煮豆漿既都參不多, 但係就有少少唔同, 係將黃豆放入攪拌機攪至粉碎後唔隔渣住, 一齊放入煲內煲, 煲到無哂青臭味先隔渣, 隔完後先再放糖再煲熔, 我兩個方法都試過, 我呢個改良方法好飲好多, 因為d豆味更重, 唔好浪費d渣, 物盡其用 :mrgreen:


大宅

積分: 1283


5#
發表於 04-8-3 22:01 |只看該作者

Re: 想自製豆漿

我都係同garytai 咁樣煲.
大個仔啦~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo