少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5554

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 08-10-15 10:53 |只看該作者
我有一個7歲一個6歲仔仔

大仔成日打細佬.....係為左d小事打細佬(e.g:細佬用左他的筆刨,拿他的筆...)一定要打到細佬為止

他現在3年級了...但到現在都無朋友電話,一個都無,有時我問他叫他問下d同學仔電話一有功課唔識都可以問下,我講得多他就發脾氣叫我收口..@__@...

做功課就叫一次move一下.....好似我重緊張過他...@__@
出到街又周圍跳...有時唔識我個d人都眼望望...以為我唔教個仔唔好同街跳........ 禮貌又唔好,成日瞇瞇咀
我真有教他的

因細佬的性格是完全相反的....

我有咩可以做呀.....@__@


男爵府

積分: 7268


2#
發表於 08-10-15 11:16 |只看該作者
樓主,希望你唔好介意,你有冇帶個仔去check吓??因為我表哥個仔都有類似既情況,點知原來係有自閉症,經過我表嫂幾年既努力,個小朋友依加已經讀番正常學校。


男爵府

積分: 5554

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-10-15 13:04 |只看該作者
我唔會介意ka...thx..但我個仔d成績ok ka wor,你在學校做左個評估,不過就唔係check 自閉証,係check 過度活躍症,但他唔係wor...
禁有咩辦法或去邊度check呀....thx


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


4#
發表於 08-10-15 13:24 |只看該作者
樓主. 唔好意思. 算我坦白咁問. 係佢好細過(即bb時期)既時候. 係咪好錫佢好縱佢呀?

講真, 我大囡4歲幾, 細囝22個月. 但我大囡永遠都好就細佬仔喎~ 仲好照顧細佬仔. 而細佬仔雖然有d 蛤家姐. 但當我地惡少少咁鬧家姐時, 佢就會發惡咁鬧返/打返我地喎!

但而家你個仔既然咁大個咯~ 如果要教, 我諗你同佢搞好個親子關係先啦~ 唔好一開始, 樣樣都say no. 要聽下佢點解咁做先.

親子關係搞唔好. 你地好難會溝通到. 換言之, 你好難教佢架~


男爵府

積分: 5554

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-10-15 14:45 |只看該作者
我都有平心靜氣同他傾ka.....
可能until到而家我99都好縱佢ka,但我就無縱.....我係唔會打他的...我會同他講道理,但他都聽不入.....禁我可以點做?可否交流下.


但而家你個仔既然咁大個咯~ 如果要教, 我諗你同佢搞好個親子關係先啦~ 唔好一開始, 樣樣都say no. 要聽下佢點解咁做先.
我有問他ka...不過他唔答我,就算事後他已發完牌氣再問他,他都唔答,不過我會問他是否細佬唔岩,他話係...禁我就話,就算邊個唔岩都唔可以打人law,要話比我知再一齊解決,他又會瞇瞇咀呵...@__@


水晶宮

積分: 59995

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 08-10-16 00:18 |只看該作者
我都有兩個仔,5歲半同4歲半.
我想問下你有冇偏心細佬?其實大仔打細佬可能覺得細佬搶左你對佢D愛,所以做D衰野來引你注意,你可以多D同佢傾計,關心佢多D!
至於出街周圍跳,我建議你下次帶部相機出去,佢講唔聽就影低佢,同佢講你知唔知咁大個仲周圍跳有幾醜怪,你自己唔知我幫你影低比老師睇下(當然靠嚇 )!


男爵府

積分: 5554

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 08-10-16 13:14 |只看該作者
可能有時都會偏KA,有時我都有諗下會唔會想吸引我注意呢....但我都是一事同仁D.....我主張邊個乖到某一個分就可獎禮物,食物或金錢
細佬可能貪食就會做到我的要求,但哥哥唔會為這些去做好D......又係99縱LAW....因我一唔比他獎勵(因他做不到我的要求),他會自己問62 AND 99 TAKE MONEY TO BUY他自己想要的東西.....@__@

就此形成左今日我的大仔心態.....


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


8#
發表於 08-10-16 14:22 |只看該作者
原文章由 adaleung0716 於 08-10-16 13:14 發表
可能有時都會偏KA,有時我都有諗下會唔會想吸引我注意呢....但我都是一事同仁D.....我主張邊個乖到某一個分就可獎禮物,食物或金錢
細佬可能貪食就會做到我的要求,但哥哥唔會為這些去做好D......又係99縱LAW....因我一 ...


其實聽你咁講, 問題係出於老人家到. 調返轉, 你係小朋友, 阿媽樣樣say no, 但爺爺嫲嫲就 樣樣say yes, 咁你會點諗?

多d 同老人家傾下先啦~ 如果唔係 你一面教佢, 佢一面咁反你. 你咪仲激氣..... 到最後, 咩都做唔到...

或者等佢心情好時, 你單對單咁問佢: "你對媽咪有咩不滿?" 當然同佢講你想改過, 話每個人都有錯, 都要接受同改過先啱 呢d 說話啦~ 但你同佢說話語氣都要溫柔d, 唔好咁硬bun bun 咁喎~ 睇下佢會唔會講出心底話........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo