論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1271


1#
發表於 16-5-12 11:11 |只看該作者
工人來左一個月, 頭一個月都見佢食藥, 話頭痛, 藥係菲帶來香港的.
上星期六話頭暈, 由頭到腳周身唔舒服, 哭住要睇醫生, 醫生話小小喉嚨紅, 耳水不平衡.
琴晚食飽飯去左嘔, 話頭痛到嘔.
佢對眼長期紅既, 問下佢, 話二年前整親, 從此頭痛.
我應該點做? 好煩


水晶宮

積分: 74328


2#
發表於 16-5-12 11:16 |只看該作者
我請工人返來係為左請佢幫我打理屋企,如果佢做唔到基本要求,我無責任照顧佢,比錢佢係我屋企養病.
Sorry,我認我心地唔夠好,亦無咁既財力去養多一個人.我會終止佢的合約.

點評

hsbc005    發表於 16-5-14 01:30
Heidi321    發表於 16-5-13 12:39
emily80    發表於 16-5-12 12:21


珊瑚宮

積分: 107217


3#
發表於 16-5-12 11:23 |只看該作者
帶病來 hk 扮做工 , 實來醫病
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107217


4#
發表於 16-5-12 11:32 |只看該作者
你抄她藥名,成份, 上網看E什麼病

雙眼通紅......有問題

玩具萬歲!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 16-5-12 12:55 |只看該作者
你要小心處理喎,唔好話因佢病而炒佢,會入疾病歧視陷阱。


珊瑚宮

積分: 107889

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


6#
發表於 16-5-12 14:48 |只看該作者
問下agent…


珍珠宮

積分: 35145


7#
發表於 16-5-13 04:51 |只看該作者
Heidi321 發表於 16-5-12 11:11
工人來左一個月, 頭一個月都見佢食藥, 話頭痛, 藥係菲帶來香港的.
上星期六話頭暈, 由頭到腳周身唔舒服, 哭 ...

外傭合約9c ,如工人經醫生証明, unfit for work, 你可即時解僱無需一個月代通知金,遣返原居地,但需購買機票及付交通費。
你同佢睇醫生,check下先

點評

Heidi321    發表於 16-5-13 12:40


大宅

積分: 2826


8#
發表於 16-5-13 08:39 |只看該作者
Heidi321 發表於 16-5-12 11:11
工人來左一個月, 頭一個月都見佢食藥, 話頭痛, 藥係菲帶來香港的.
上星期六話頭暈, 由頭到腳周身唔舒服, 哭 ...

你姐姐的case同我姐姐一模一樣,原來她有血壓有,睇完醫生吃了一排藥,已無嘔吐及頭痛


大宅

積分: 1271


9#
發表於 16-5-13 12:41 |只看該作者
sallyshlau2 發表於 16-5-13 08:39
你姐姐的case同我姐姐一模一樣,原來她有血壓有,睇完醫生吃了一排藥,已無嘔吐及頭痛
...
你都好搵到原因
醫生話佢耳水不平衡, 要幾耐先唔暈, 暈左一星期了


公爵府

積分: 27346

2024年龍年勳章


10#
發表於 16-5-13 14:58 |只看該作者
回覆 Heidi321 的帖子

咁有無CHECK佢血壓.....


大宅

積分: 2826


11#
發表於 16-5-13 14:59 |只看該作者
Heidi321 發表於 16-5-13 12:41
你都好搵到原因
醫生話佢耳水不平衡, 要幾耐先唔暈, 暈左一星期了

耳水唔平衡都會頭痛及頭暈、嘔吐,血壓高亦有此症狀 ,所以最好量吓血壓。


大宅

積分: 1271


12#
發表於 16-5-13 18:27 |只看該作者
judycyk 發表於 16-5-13 14:58
回覆 Heidi321 的帖子

咁有無CHECK佢血壓.....
睇左二次醫生有CHECK呀, 醫生無話有題


大宅

積分: 1271


13#
發表於 16-5-13 18:29 |只看該作者
sallyshlau2 發表於 16-5-13 14:59
耳水唔平衡都會頭痛及頭暈、嘔吐,血壓高亦有此症狀 ,所以最好量吓血壓。
...
希望佢快D 暈完, 無其他病
姐姐個人都肯做野既


大宅

積分: 1105


14#
發表於 16-5-14 00:31 |只看該作者

回覆:Heidi321 的帖子

記得買危疾

點評

hsbc005    發表於 16-5-14 01:30


男爵府

積分: 6970


15#
發表於 16-5-14 07:45 |只看該作者
DoReMi媽媽 發表於 16-5-12 12:55
你要小心處理喎,唔好話因佢病而炒佢,會入疾病歧視陷阱。
agree. 我會換人,但唔係因佢病.

點評

DoReMi媽媽    發表於 16-5-14 22:07

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo