論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 9439


1#
發表於 16-5-5 22:45 |只看該作者
本帖最後由 yan-323 於 16-5-5 22:54 編輯

因為我家平時吃的多數是有機野,每月伙食費幾貴下,如果加多一個工人同樣咁食,真是唔平,請問如果俾每月伙食費俾佢自己買野食,OK嗎?工人是否會唔中意?


子爵府

積分: 13406

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 16-5-5 23:01 |只看該作者

回覆樓主:

現價995, 我工人好開心


男爵府

積分: 9439


3#
發表於 16-5-5 23:03 |只看該作者
prettypretty818 發表於 16-5-5 23:01
現價995, 我工人好開心

本帖最後由 yan-323 於 16-5-5 23:03 編輯

謝謝你回覆,咁佢自己買自己煮食?


子爵府

積分: 13406

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 16-5-5 23:14 |只看該作者

回覆樓主:

係呀
放假時買埋自己一星期所需,煮完我地煮自己。我比佢用我嘅油和調味等。
其實我同你差唔多,食有機都唔平,而家佢有自由,我又唔駛煩。


大宅

積分: 1171


5#
發表於 16-5-6 11:12 |只看該作者
看你工人大唔大食

如果細食
可以買餸時叫佢買部份自己野食, 包括十蚊份菜果
而係印尼舖買一百蚊野食好多的了, 應該夠兩星期

比成千蚊, 其實都唔化算
如果不是全日有人
防止唔到佢食你少少菜


珊瑚宮

積分: 107226


6#
發表於 16-5-6 11:17 |只看該作者
大膽的工人

錢照袋, 食野照食主人野

她不是傻的

但可試行幾個月......睇下點
玩具萬歲!


男爵府

積分: 9439


7#
發表於 16-5-7 23:43 |只看該作者
正義聯盟 發表於 16-5-6 11:12
看你工人大唔大食

如果細食

其實我以前工人亦是一起吃的,但某d小朋友吃的,同埋貴價果d冇俾工人吃,點知個工人走去同我朋友的工人投訴我唔俾野佢吃,跟住佢工人同我朋友話我唔俾野工人吃,我唔想有誤會,寧願俾$佢算啦。
工人通常見我們吃什麼就想吃什麼的啦,特別d貴野更加想吃。比如我吃雞一定吃嘉美有機雞,咁如果買d雪雞脾俾工人吃,個工人又唔服氣啦,所以好煩的。


子爵府

積分: 14429


8#
發表於 16-5-8 00:20 |只看該作者
印姐食嘢其實冇乜要求,我試過煮好後,先夾起俾佢哋,佢哋都話唔使,而家係我地食剩,佢攞番入厨房食。

之前,工人自己食,因我很小要佢煮三餐,我都唔會俾月費,我會俾錢佢買食物,實報實銷,因為俾咗錢,佢都食你嘅嘢,例如我們出外吃,剩了打包俾佢,好過嘥咗,又或者買了些餅,或蛋糕,零食,唔好食,咪又俾佢食,很難分得清楚。

你屋企D即食麵,你都唔會記住有幾多包啦!佢食咗,你都唔知啦!

佢有可能錢照袋,你嘅嘢照食


別墅

積分: 594


9#
發表於 16-5-8 01:48 |只看該作者
正義聯盟 發表於 16-5-6 11:12
看你工人大唔大食

如果細食

係囉!


男爵府

積分: 9439


10#
發表於 16-5-13 22:56 |只看該作者
細姐姐 發表於 16-5-8 00:20
印姐食嘢其實冇乜要求,我試過煮好後,先夾起俾佢哋,佢哋都話唔使,而家係我地食剩,佢攞番入厨房食。

之 ...
其實真係好睇工人. 不過來緊係請菲, 我驚佢地好在意我們待佢是否像屋企人. 所以在食野上我唔想我自己在吃新鮮雞,但買凍雞脾俾工人,如果係咁,佢地會覺得唔GE. 不如就俾多D錢佢地吃飯. 當然如果有飯餸净,而佢又唔介意. 我都會俾佢吃.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo