嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14553


1#
發表於 04-8-4 22:17 |只看該作者

請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1283


2#
發表於 04-8-5 00:55 |只看該作者

Re: 請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

煲完再焗,再攪欄.
我就用電飯煲,用木快子橫掛煲蓋,
煲半個鐘,焗半個鐘,就攪得欄.
大個仔啦~~~


大宅

積分: 1883


3#
發表於 04-8-5 01:00 |只看該作者

Re: 請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

我囡啱啱食粥果時我係用攪拌器攪
仲好快煲好潻!d粥煲完好似糊仔咁滑


男爵府

積分: 8786

環保接龍勳章 畀面勳章


4#
發表於 04-8-5 11:40 |只看該作者

Re: 請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

Hi


用珍珠米啦!會好棉!


大宅

積分: 1479


5#
發表於 04-8-5 11:58 |只看該作者

Re: 請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

瑤瑤媽媽 寫道:
我囡啱啱食粥果時我係用攪拌器攪
仲好快煲好潻!d粥煲完好似糊仔咁滑


瑤瑤媽媽

你係咪煲之前將D米放去攪拌機度攪, 之後再煲呀?
你地通常會煲幾多粥? 要幾耐時間煲好?


大宅

積分: 1397


6#
發表於 04-8-5 12:54 |只看該作者

Re: 請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

我用舊式電飯煲,落多d水,用筷子架起個蓋,煲個幾鐘頭,水既分量要試驗(因爲個個煲size吾同),就可以好似糊仔一樣。我都有朋友用攪拌機,但攪拌機吾受得熱,要攤凍d粥攪完又熱翻,好麻煩,而且又怕攪完有風,所以整整下無用呢個方法。


大宅

積分: 1915


7#
發表於 04-8-5 13:47 |只看該作者

Re: 請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

First of all, you soak the rice in water for 1-2 hrs, blend it (how long ? It depends how well your baby can chew) and boiled it in an additional cooker, normally, it takes around 20 - 30 minutes to finish.


別墅

積分: 632


8#
發表於 04-8-5 14:10 |只看該作者

Re: 請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

我會之前一晚將D米浸水,弟二朝早開火煲滾放入真空煲,到食之前再加肉&菜煲多十至廿分鐘,D粥會好棉又慳火


複式洋房

積分: 398


9#
發表於 04-8-5 17:30 |只看該作者

Re: 請問點樣煲d粥先唔會一粒粒?

你試 下用nick媽個方法丫,好好架,我都用緊,d粥都好棉!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo