烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7706


1#
發表於 04-7-23 16:05 |只看該作者

TODAI (美麗華商

好多BK媽咪都話呢間餐廳的buffet好食.請問buffet有什麼食,有什麼出名呀?.可否講我知.因我月尾想去食.Thanks


男爵府

積分: 8440


2#
發表於 04-7-23 16:31 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

係好.....[size=xx-large]野食, 真係要分二次去先食得晒!
如..梳夫厘, 海膽壽司, 魚生, 開邊龍蝦....任食


男爵府

積分: 7706


3#
發表於 04-7-23 16:45 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

咁就好囉,因為今次同朋友出來dinner,係我選地方,我都唔想找間唔好食的地方.請問Todar係唔係好多日本食物,冋埋星期日去食,難唔難訂


大宅

積分: 3729


4#
發表於 04-7-23 17:11 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

請問幾多錢呢?


大宅

積分: 1241


5#
發表於 04-7-26 16:17 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

最好訂定位,因為星期六,日特別多人,費事去到冇位就掃興.星期五,六,日而家好似$258一位,另加10%小費.6歲以下小朋友唔駛錢.但個人就覺得去食lunch buffet抵好多,$128一位+10%小費.都係咁多野食,但價錢差好遠,咁當然海瞻,長腳蟹,生豪就冇得食啦..但其他都差唔多.


等待驗證會員

積分: 934


6#
發表於 04-7-31 23:46 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

平日都好full,最好訂位。值得推介。

[size=medium]mymyso


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 04-8-2 14:04 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

Eunismom,

I book the lunch buffet for tomorrow today is $108/head plus 10% service charge only. ?-(


大宅

積分: 3030


8#
發表於 04-8-2 15:10 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

請問 lunch buffet 有無疏乎里食呀?


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 04-8-3 03:06 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

我食過兩次lunch buffet都冇.雖然冇但係用咁o既價錢食咁多野都已經好抵!!
QQ-KiuKiu 寫道:
請問 lunch buffet 有無疏乎里食呀?
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


大宅

積分: 1241


10#
發表於 04-8-3 14:53 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

991129,

你係咪平時去食呀?所以平$20,我上次 係星期六去食,要$128+10%呀.但我都覺得好底食,因為有好多野食.
我今個月15號又去食啦..哈..


大宅

積分: 3030


11#
發表於 04-8-3 16:18 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

豬包ma,
Thanks! 因為有疏乎厘我先想去
:-P


男爵府

積分: 5302

好媽媽勳章


12#
發表於 04-8-5 08:34 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

請問大家,
可以給TODAI 的聯絡電話嗎?


大宅

積分: 1416


13#
發表於 04-8-5 08:39 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

Tel No. : 2375 9339
Address: Shop B1001-03
B1/F Miramar Shopping Centre
132 Nathan Road
TST Kowloon


男爵府

積分: 5302

好媽媽勳章


14#
發表於 04-8-5 16:22 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

SusannaChan,
thanks a lot!!!


男爵府

積分: 5302

好媽媽勳章


15#
發表於 04-8-5 16:23 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

請問要不要預早一星期前訂座呀!!!


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 04-8-6 03:07 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

spw 寫道:
請問要不要預早一星期前訂座呀!!!


我食開lunch果隻就前一天已經book到位.至於dinner就唔係好清楚.
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 04-8-6 03:08 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

Eunismom 寫道:
991129,

你係咪平時去食呀?所以平$20,我上次 係星期六去食,要$128+10%呀.但我都覺得好底食,因為有好多野食.
我今個月15號又去食啦..哈..


星期一至五係平$20蚊架!!即係$108加10%.
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


男爵府

積分: 5302

好媽媽勳章


18#
發表於 04-8-6 09:11 |只看該作者

Re: TODAI (美麗華商

豬包ma ,
謝謝你,我想我會早些訂位...........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo