嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 368


1#
發表於 04-8-5 15:09 |只看該作者

飲果汁後唔係好飲奶?

我仔仔四個月大開始學飲果汁加水, 但不知什麼原因故突然飲少左奶(每餐少2-3安), 一出世至今都唔飲水所以我嘗試果汁加水比佢飲, 係唔係唔好比果汁佢飲會好d吒呢? ?-(

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo