跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 07-9-28 09:30 |只看該作者
我住正遠樓,B女13歲,B仔兩個月大


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


2#
發表於 07-9-30 09:17 |只看該作者
原文章由 honeybear0207 於 07-9-28 09:30 發表
我住正遠樓,B女13歲,B仔兩個月大



我住正泰呀~~HIHI 囡囡3歲半..


大宅

積分: 1116


3#
發表於 07-10-1 03:30 |只看該作者
我住正旭樓, 囡囡三歲.



原文章由 honeybear0207 於 07-9-28 09:30 發表
我住正遠樓,B女13歲,B仔兩個月大


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 07-10-1 08:33 |只看該作者
我七月先搬入慈正,我覺得單位都幾大,但交通真係唔太方便,買餸又行得遠,我通常都係放工喺深水埗買埋返屋企!
你哋BB都三歲可以返幼稚園啦!真係好!
我個仲有排!
你哋揀咗邊間幼稚園呀?好唔好架?等我參考吓呀!
我大女讀中二啦!你哋有乜都可以問吓我,我可以俾少少意見!


洋房

積分: 112


5#
發表於 07-10-1 12:43 |只看該作者
hi ~~~ hi ~~~ hi ~~~~
我住正安~~~~囝囝 2.5 歲
[size=medium]...唔好扮我!!!


大宅

積分: 1116


6#
發表於 07-10-2 02:09 |只看該作者
其實交通唔算太唔方便, 都有好多巴士和小巴選擇, 買餸都算ok喇,不過價錢比較貴. 我囡囡在九龍城培道讀書.妳要返工咁細仔边個睇住.



原文章由 honeybear0207 於 07-10-1 08:33 發表
我七月先搬入慈正,我覺得單位都幾大,但交通真係唔太方便,買餸又行得遠,我通常都係放工喺深水埗買埋返屋企!
你哋BB都三歲可以返幼稚園啦!真係好!
我個仲有排!
你哋揀咗邊間幼稚園呀?好唔好架?等我參考吓呀!
我大女讀中二啦!你哋有乜 ...


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 07-10-2 10:36 |只看該作者
我係自己開舖既,所以可以揍住BB返工,我俾咗錢隔離舖,如果我做緊嘢唔得閒,佢會幫我抱吓BB同埋餵奶換片咁,所以我可以日日帶BB返工!
我覺得咁樣雖然好辛苦,但可以多啲時間對住BB同埋見到佢每日既發展,真係好開心!
培道聽聞都幾好呀!有一條龍,扣咗學卷後幾錢個月呀?我隔離舖個囡囡都係今年入學,佢話扣咗學卷都仲要攞六百幾蚊一個月出嚟交學費,都係以前申請資助咁樣好啲喎!
我大女讀直資,每月學費九百八十蚊,所以都好關心學卷制,因為真係好直接影嚮我以後既開支同預算!

原文章由 kathyfcc 於 07-10-2 02:09 發表
其實交通唔算太唔方便, 都有好多巴士和小巴選擇, 買餸都算ok喇,不過價錢比較貴. 我囡囡在九龍城培道讀書.妳要返工咁細仔边個睇住.


大宅

積分: 1116


8#
發表於 07-10-2 13:33 |只看該作者
我都因為囡囡無返工一年幾, 因為無人湊所以自己湊番,我都覺得自己湊番好好多,囡囡都開心咗好多. 培道現在每月扣學卷後每月交四佰多學費, 須然係一條龍,但小學學費好貴,我只係當佢係backup.



原文章由 honeybear0207 於 07-10-2 10:36 發表
我係自己開舖既,所以可以揍住BB返工,我俾咗錢隔離舖,如果我做緊嘢唔得閒,佢會幫我抱吓BB同埋餵奶換片咁,所以我可以日日帶BB返工!
我覺得咁樣雖然好辛苦,但可以多啲時間對住BB同埋見到佢每日既發展,真係好開心!
培道聽聞都幾好呀!有一條 ...


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


9#
發表於 07-10-2 16:34 |只看該作者
原文章由 kathyfcc 於 07-10-2 02:09 發表
其實交通唔算太唔方便, 都有好多巴士和小巴選擇, 買餸都算ok喇,不過價錢比較貴. 我囡囡在九龍城培道讀書.妳要返工咁細仔边個睇住.


其實大致上都ok...真係都有幾多小巴同巴士..就算唔係落黃大仙搭車都ok...我囡囡係恩恩創意度讀,即德愛對面..都ok啦..始終剛開學,未完全知好唔好..不過佢之前係牛頭角都有40幾年歷史..d miss 都ok nice~ 我就要返工..唔可以日日對住囡囡..不過我份工都好穩定,至少可日日同佢食飯~


大宅

積分: 1116


10#
發表於 07-10-3 16:28 |只看該作者
其實我之前都考慮過恩恩, 因有人話恩恩係活動教學,但後來都無去報名. 我好似係慈正商場見過妳囡囡.




原文章由 xeniayuen 於 07-10-2 16:34 發表


其實大致上都ok...真係都有幾多小巴同巴士..就算唔係落黃大仙搭車都ok...我囡囡係恩恩創意度讀,即德愛對面..都ok啦..始終剛開學,未完全知好唔好..不過佢之前係牛頭角都有40幾年歷史..d miss 都ok nice~ 我就要 ...


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 07-10-3 17:51 |只看該作者
原文章由 kathyfcc 於 07-10-3 16:28 發表
其實我之前都考慮過恩恩, 因有人話恩恩係活動教學,但後來都無去報名. 我好似係慈正商場見過妳囡囡.


見過我囡囡嗎 ? 同我一齊or婆婆呢~~ 下次埋黎叫我嘛..
我囡囡而家準備讀全日..暫時仲係適應期..過多幾日就要返全日..瞓埋晏覺先返...之前就係新九龍婦女會度讀N1..因為諗住近同埋全日..係慈雲山都唔係好多全日..上年都有睇過菩提..之後去完恩恩後就有比較..所以最後都揀恩恩..我囡囡好LIKE返學~


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 07-10-4 11:49 |只看該作者
我諗緊第日俾B仔喺返慈雲山讀定喺深水埗讀,因為我又開多間舖行唔開,但又好想揍佢喺身邊,敎佢讀書做功課,如果我放工先返屋企會好夜!
你哋間屋有幾大?我兩房兩廳真係好夠住,你哋呢?我聽人哋講有啲仲大有三房兩廳有兩個廁所,真係好想睇吓!


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


13#
發表於 07-10-4 13:43 |只看該作者
我屋企就係3房2廳2廁所..我之前報7個人(間屋企爸爸做POLICE退休時拎既)..而家嫲嫲去咗老人院,阿哥同阿妹就搬咗出去,我同老公+囡囡咪返去住囉..我地自己拎公屋又唔合乎資格,居屋都要儲下$$先諗..:-(
你開咩舗架..咁叻可以開第2間...你就好啦..


原文章由 honeybear0207 於 07-10-4 11:49 發表
我諗緊第日俾B仔喺返慈雲山讀定喺深水埗讀,因為我又開多間舖行唔開,但又好想揍佢喺身邊,敎佢讀書做功課,如果我放工先返屋企會好夜!
你哋間屋有幾大?我兩房兩廳真係好夠住,你哋呢?我聽人哋講有啲仲大有三房兩廳有兩個廁所,真係 ...


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 07-10-5 05:21 |只看該作者
你就好啦!間屋咁大,一家三口住,咁你爸爸有無一齊住架?
我真係好羡慕你間屋咁大,咁交幾錢個月租呀?
我依家二千四百幾一個月。
我開駁髮set頭既!我新開間舖係同人夾份,買冷同埋敎人織冷衫既,你有興趣都可以嚟幫襯吓!我會收你平啲!
喺西九龍中心五樓蘋果商場5K100(駁髮)&90(買冷),你行開呢頭搵吓我囉!隔離左右我識得既都會有得平既,都幾著數架!有買衫既,買bra既,精品,美容,修甲,lego,鈎公仔等…
好多我都識既,因為我喺呢個場開舖都四年啦!都可以同佢哋買嘢有得平架!你嚟開可以搵我!我叫Elaine。


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


15#
發表於 07-10-5 13:16 |只看該作者
原文章由 honeybear0207 於 07-10-5 05:21 發表
你就好啦!間屋咁大,一家三口住,咁你爸爸有無一齊住架?
我真係好羡慕你間屋咁大,咁交幾錢個月租呀?
我依家二千四百幾一個月。
我開駁髮set頭既!我新開間舖係同人夾份,買冷同埋敎人織冷衫既,你有興趣都可以嚟幫襯吓!我會收你平啲 ...



我同埋屋企人住架..因為阿哥阿妹都搬咗出去..所以得返阿爸阿媽..咁我地咪搬返去..順便儲下$$$..我地租金好似$33xx 咁上下...
嘩..你好叻,可以自己創業..下次去開搵下你先..
我之前都有駁髮..不過上次整得唔係咁好..一個月唔洗就拆晒~ :-(
下次搵你先..
咁你咪成日都好夜先返到屋企~~~


大宅

積分: 1116


16#
發表於 07-10-5 15:53 |只看該作者
Elaine:

我下次去開都揾妳教我幫囡囡set 頭, 不過佢好少頭髮, 都唔知有無得玩. 我都好羡慕妳問屋咁大, 我都係兩房的單位. 我又想織冷衫比囡囡, 揾日去揾妳喇.



原文章由 honeybear0207 於 07-10-5 05:21 發表
你就好啦!間屋咁大,一家三口住,咁你爸爸有無一齊住架?
我真係好羡慕你間屋咁大,咁交幾錢個月租呀?
我依家二千四百幾一個月。
我開駁髮set頭既!我新開間舖係同人夾份,買冷同埋敎人織冷衫既,你有興趣都可以嚟幫襯吓!我會收你平啲 ...


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 07-10-6 22:35 |只看該作者
xeniayuen:
就算要同父母同住都好大啦!三房兩廳喎!
你老公又肯同外父外母住先好呀嘛!我搬嚟前同老公囡囡住咗喺我媽媽度一個多月,因為未裝修好,我老公都唔係好開心!
可能幫你駁髮嗰個人駁得唔好啦!我做咗四年啦!一般啲客都keep兩至三個月,keep得好可以耐啲!你下次可以搵吓我!


kathyfcc:
我唔會敎人set頭架,因為我都收得唔平,好多人睇到我舖頭啲相都叫我敎set頭,收得少我又唔想,收得多又唔係咁好!不過你搵我幫佢set頭我會收平啲!我間舖仲有幫人駁冷駁閃線同埋紮賓辮架!你行開嚟可以睇吓,我貼咗好多相喺舖頭玻璃外面既!
至於織冷衫,我都ok架!敎你無所謂,我都好鍾意織俾囝囝架!
你都係兩房單位,咁使乜羡慕我呀?


禁止訪問

積分: 131


18#
發表於 07-10-10 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


19#
發表於 07-10-10 12:17 |只看該作者
原文章由 sunshiney 於 07-10-10 01:19 發表
我住慈民村,可以一齊吹水嗎


當然可以啦..WELCOME ~
你有無小朋友呀..? 幾大呢 ??


禁止訪問

積分: 131


20#
發表於 07-10-11 01:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo