嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7706


1#
發表於 04-8-11 13:54 |只看該作者

雅培加營素-comment

仔仔(4.5 years old )同囡囡 (1.5 years old) 轉了飲這奶粉已5個月,未有因此而重過,又唔覺飲了身體特別好.我覺得d奶好杰,仔仔話d奶好好甜,同埋轉了此奶後,佢久不久就日牙肉痛,d大便又實d,有時會肚痛,因大便去不清.請問你們小朋友飲了此奶粉好唔好呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo