跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3382


1#
發表於 08-11-11 10:37 |只看該作者
My baby is one month old

Originally, I am using B free level 1 奶咀. However, starting from few days ago, my baby drinks milk very very slowly, taking 1-hour for 80 ml milk. Sometimes, even fall asleep during the feeding, because he is too tired for the sucking, so only takes 50-60 ml

Yesterday, I change to level 2 奶咀 (which should be for babies at 3 months) . He drink very fast and can take 100-120 ml within 15 minutes. Sometimes he flow milk when "so fung". Last midnite, he cries seriously, i am not sure if he got tummy pain (because he drank too much and too fast).....

For those mother using B free milk bottle, could you advise me if i should continue to use level 1 奶咀 or use level 2? Any other suggestion?


大宅

積分: 1856


2#
發表於 08-11-11 15:42 |只看該作者
我之前都係用B FREE, 但個仔實在飲得好慢, 同你一樣都係成個鐘先飲個80ML.我都有試過用2號咀, 但都係好慢.問過代理,原來要食晒成個咀先至會食得快.
但我呀B個口好細,點都實唔晒成個奶咀, 所以之後就轉用第二隻奶樽啦.
我呀仔都係好易嘔奶. 我估同奶樽無關, 因為我轉用第二隻都係一樣. 同埋我一同佢加份量佢就會連續幾日都嘔奶. 你試下少食多餐囉. 我之前都係咁,搞到要3個鐘餵一次.


原文章由 babymouse_to 於 08-11-11 10:37 發表
My baby is one month old

Originally, I am using B free level 1 奶咀. However, starting from few days ago, my baby drinks milk very very slowly, taking 1-hour for 80 ml milk. Sometimes, even fall as ...


大宅

積分: 4939


3#
發表於 08-11-11 17:11 |只看該作者
我bb有段時間勁嘔奶.差不多日日嘔.本來一日嘔一次.跟住一日嘔二至三次.食幾多嘔幾多.仲飲得勁慢.140ml要飲一個鍾多dd.
後來去睇醫生.醫生建議我試下換奶瓶.我就用左B FREE奶瓶.開始時用跟奶瓶既奶咀.發覺bb食到流哂d奶出黎.又好似唔係好想食.後來換左乳膠奶咀.就食得好好啦.好少嘔奶..乳膠奶咀0至3個月有一個洞.3至6個月有2個洞.6個月以上有3個洞..

反正都買左奶瓶番黎用.不如試下用乳膠奶咀.睇下有無改善?!


大宅

積分: 4939


4#
發表於 08-11-11 17:27 |只看該作者
原文章由 ngmeingo 於 08-11-11 15:42 發表
我之前都係用B FREE, 但個仔實在飲得好慢, 同你一樣都係成個鐘先飲個80ML.我都有試過用2號咀, 但都係好慢.問過代理,原來要食晒成個咀先至會食得快.
但我呀B個口好細,點都實唔晒成個奶咀, 所以之後就轉用第二隻奶樽 ...

我bb都試過一加奶就嘔..醫生教我每當掃完風唔好咁快比佢食.因為可能仲未"落格".再好打直抱行下.之後再拍背.跟住至比佢食..
你試下.可能會好d.我bb現在3個幾月食180ml.大概15至20分鐘加掃風..不過有時都會耐少少...30分鐘到.


大宅

積分: 3382


5#
發表於 08-11-11 20:41 |只看該作者
Thank you very much for your advice. Is the yellow in colour?

My baby is now one month old and I am using the level one white nipple (or transparent one). But my baby drinks very very slow......

When u use 乳膠奶咀, are you using Level 1?
原文章由 柚子 於 08-11-11 17:27 發表

我bb都試過一加奶就嘔..醫生教我每當掃完風唔好咁快比佢食.因為可能仲未"落格".再好打直抱行下.之後再拍背.跟住至比佢食..
你試下.可能會好d.我bb現在3個幾月食180ml.大概15至20分鐘加掃風..不過有時都會耐少少...3 ...


大宅

積分: 4939


6#
發表於 08-11-12 10:10 |只看該作者
我bb係用 乳膠奶咀Level 2.係黃色果隻.
有dbb好得意.硬身既奶咀唔肯去啜.要啜軟身既奶咀.我個bb咪係囉.一比佢試矽膠奶咀.佢便食得慢.又食得少.最慘既係仲要同我嘔番哂出黎.試過係一個月果時.
食50ml要成一個鍾.有時仲瞓左唔食.
樓主你要比心機呀.bb每日都係到成長中.慢慢佢地食奶會好d.
加上每個bb都唔同.唔好同人比較.
只要佢地身體健康.其他野就慢慢黎啦!


大宅

積分: 1856


7#
發表於 08-11-12 14:46 |只看該作者
其實我都買左乳膠奶咀Level 2, 一個月前試過一次, 都係好慢.
不過我今個星期會再試一次, 睇下有無好轉.
咁你覺得用左b-free乳膠奶咀Level 2係咪無咁易嘔呀?
我而家用緊chuchu,之前試過nuk,但吉之島的sales話好多風,而佢嗰排又真係嘔得好勁,日日都嘔. 所以轉用chuchu. 不過而家都係嘔, 所以想試返b-free睇下會唔會好d囉.

原文章由 柚子 於 08-11-12 10:10 發表
我bb係用 乳膠奶咀Level 2.係黃色果隻.
有dbb好得意.硬身既奶咀唔肯去啜.要啜軟身既奶咀.我個bb咪係囉.一比佢試矽膠奶咀.佢便食得慢.又食得少.最慘既係仲要同我嘔番哂出黎.試過係一個月果時.
食50ml要成一個鍾.有時 ...


大宅

積分: 4939


8#
發表於 08-11-12 18:25 |只看該作者
原文章由 ngmeingo 於 08-11-12 14:46 發表
其實我都買左乳膠奶咀Level 2, 一個月前試過一次, 都係好慢.
不過我今個星期會再試一次, 睇下有無好轉.
咁你覺得用左b-free乳膠奶咀Level 2係咪無咁易嘔呀?
我而家用緊chuchu,之前試過nuk,但吉之島的sales話好多風, ...

我bb用乳膠奶咀Level 2.用左一個月.比之前嘔少左好多.
以前日日嘔.現在用左一個月.嘔過3次.
醫生話.bb嘔無咩原因.如果嘔得過份就要睇醫生啦.可能有其他問題.
仲有既係bb應該係30分鐘左右飲哂d奶.如果要成個鍾至飲得哂.
bb會好累會無心機飲之後瞓覺.
我之前用chuchu.日日嘔一次.之後二至三次.轉過其他奶瓶奶咀都唔得.之後帶佢去仁安睇醫生.醫生建議我轉奶瓶.因為一個好既奶瓶係有d幫助.至於係唔係唔嘔就唔一定囉..之後開左藥水比bb食.
情況好左d.醫生話如果情況無好轉.就番去睇過.因佢懷疑bb食道倒流.

仲有呀.開完奶唔好立即比bb飲.等一下先.等支奶少d泡.

[ 本文章最後由 柚子 於 08-11-12 18:51 編輯 ]


大宅

積分: 3382


9#
發表於 08-11-13 19:31 |只看該作者
yesterday, i have bought and tried 乳膠奶咀Level 1 for my babies. He drinks very fast and not much vomit.....It's much better than the silicon (transparent) one. Now, he can finish the milk (100-120 ml) within 15 minutes......

Really thanks for all mummy valuable advice here.

原文章由 柚子 於 08-11-12 18:25 發表

我bb用乳膠奶咀Level 2.用左一個月.比之前嘔少左好多.
以前日日嘔.現在用左一個月.嘔過3次.
醫生話.bb嘔無咩原因.如果嘔得過份就要睇醫生啦.可能有其他問題.
仲有既係bb應該係30分鐘左右飲哂d奶.如果要成個鍾至飲得 ...


洋房

積分: 95


10#
發表於 08-11-16 16:21 |只看該作者
b-free 有乳膠奶咀嗎? 邊到有得賣? 我仔仔3个月仲飲level 1, level 2佢啜唔哂, 成曰喺嘴角漏出嚟!


大宅

積分: 4939


11#
發表於 08-11-19 09:44 |只看該作者
原文章由 sonsonc 於 08-11-16 16:21 發表
b-free 有乳膠奶咀嗎? 邊到有得賣? 我仔仔3个月仲飲level 1, level 2佢啜唔哂, 成曰喺嘴角漏出嚟!
有買bfree奶瓶既地方.通常都有乳膠奶咀買.同一個牌子既野多數放在一起的.


大宅

積分: 1670


12#
發表於 08-12-30 10:59 |只看該作者
請問B Free奶樽可唔可以放入setamer架?因為Playtex唔可以喎!

Thanks!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo