婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2318


1#
發表於 16-7-6 06:18 |只看該作者
本帖最後由 2012929 於 16-7-9 01:16 編輯

本帖最後由 2012929 於 16-7-9 00:23 編輯



水晶宮

積分: 51137


2#
發表於 16-7-6 06:55 |只看該作者

回覆:應唔應該放棄工作

BB梗要,我睇到殺蟲藥,已經覺得好危險!
如果只得老公份糧,只係導致無錢儲。。好小事,我一定辭!
而且你老公都想你辭喎。。仲諗乜野?

等BB大啲,穩定左,再搵工囉~


大宅

積分: 2678


3#
發表於 16-7-6 08:31 |只看該作者

回覆:應唔應該放棄工作

搵本地姨姨湊,貴啲,但會安心啲。


伯爵府

積分: 18628


4#
發表於 16-7-6 09:06 |只看該作者
你6299咁傳統,辭職左湊B你又會上來呻,日日對住佢地,仲辛苦過翻工……再加上收入縮曬水,所有壓力落曬你C6一個人身上,佢而家話冇問題姐,好多人到真係為錢影響生活質素,就會有好多問題出現!真係要諗清楚!可唔可以請工人湊幫輕下99?


已刪除用户

積分: 5042


5#
發表於 16-7-6 09:09 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 334


6#
發表於 16-7-6 09:11 |只看該作者
其實而家有D地區有社區保姆, 價錢都比較平~!!


別墅

積分: 642


7#
發表於 16-7-6 09:14 |只看該作者

回覆樓主:

婆婆公公可以幫手嗎?? 話晒自己阿爸阿媽,講野都可以直接啲


伯爵府

積分: 15954


8#
發表於 16-7-6 10:25 |只看該作者
見到第一句已經覺得唔好

點評

wcpcelia    發表於 16-7-7 15:53
Jolin_Yuen    發表於 16-7-6 12:43


男爵府

積分: 8382


9#
發表於 16-7-6 10:42 |只看該作者
豬吉 發表於 16-7-6 10:25
見到第一句已經覺得唔好

Exactly


公爵府

積分: 27258


10#
發表於 16-7-6 11:10 |只看該作者
又係湊b,要一步都唔准行開,令我諗起電視“女人多自在”,女主角唔放心阿媽湊,裝cam監控阿媽,真係救命!落街買餸都唔可以,你99幫你湊b,完全私人時間也沒有,連去買餸,連離開一個鐘買餸,你都唔放心,真凳你99辛苦,既然你99達唔到你要求,咁你自己湊返啦,記住24小時bb跟身,唔好交低俾99睇呀,體驗下人家感受。

點評

Jolin_Yuen    發表於 16-7-6 12:43


水晶宮

積分: 72641


11#
發表於 16-7-6 11:12 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 06:18
我同c6收入唔多兩個人加埋三萬到。宜家同6299加姑仔住。 我必須要供養父母每月比2500。我62勁傳統大男人+老 ...

同住仲自己湊死得仲快、其實你地都夠搬出去住既、唔係就搵人湊啦


水晶宮

積分: 72641


12#
發表於 16-7-6 11:14 |只看該作者
Miulo 發表於 16-7-6 11:10
又係湊b,要一步都唔准行開,令我諗起電視“女人多自在”,女主角唔放心阿媽湊,裝cam監控阿媽,真係救命! ...

連落街都唔比又係專制左d,吊頸都要透下氣啦、其實咁既情況最好搵外人湊


大宅

積分: 2318


13#
發表於 16-7-6 11:33 |只看該作者
Miulo 發表於 16-7-6 11:10
又係湊b,要一步都唔准行開,令我諗起電視“女人多自在”,女主角唔放心阿媽湊,裝cam監控阿媽,真係救命! ...

唔該你睇睇,我無話落街買餸都唔比,我只係驚左62。 同埋星期六,日我放假全日都我湊叫99約姊妹去玩。


大宅

積分: 2318


14#
發表於 16-7-6 11:38 |只看該作者
sheepcow66 發表於 16-7-6 09:14
婆婆公公可以幫手嗎?? 話晒自己阿爸阿媽,講野都可以直接啲

媽咪好想但手痛


翡翠宮

積分: 94880


15#
發表於 16-7-6 11:44 |只看該作者
bb俾佢哋湊咁危險,寧願用少D,都唔會俾佢哋湊喇


男爵府

積分: 5713


16#
發表於 16-7-6 11:59 |只看該作者
出去搵姨姨揍啦

收工揍返嚟自己揍返
不過你兩公婆預咗到時實有說話聽
針冇兩頭利
你6299睇嚟都係要面嗰類人
應該唔會咁順攤
始終女人要自己有經濟支援講嘢先至可以大聲D


子爵府

積分: 14972


17#
發表於 16-7-6 12:05 |只看該作者
見到第一句,已經覺得長遠來計經濟會出現問題。


大宅

積分: 2318


18#
發表於 16-7-6 12:15 |只看該作者
xavierma215 發表於 16-7-6 11:59
出去搵姨姨揍啦

收工揍返嚟自己揍返

本帖最後由 2012929 於 16-7-6 12:16 編輯

收費貴嗎?


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 16-7-6 12:44 |只看該作者
本帖最後由 Jolin_Yuen 於 16-7-6 12:47 編輯

回覆 2012929 的帖子

你同得62住, 預左佢一定有份照顧架喎..
你係比99落街, 但就唔比62照顧, 但又同住..
咁樣同唔比99落街有咩分別?你只係容許姑仔係度幫手的時間比99落街, 如果唔係99就唔岩。
成件事最慘既係你99+姑拉...
其實你好自私..

係咪應該係99屋企晝條線, 一邊只係FOR 99 + 呀B + 姑仔。
另一邊FOR 62 ONLY.

62千其唔好過界呀!!

但屋企62有份住架喎 mg:" />

我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 2318


20#
發表於 16-7-6 13:06 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 12:15
本帖最後由 2012929 於 16-7-6 12:16 編輯

收費貴嗎?

我想問我係bb媽媽,有個人咁對bb(就算唔係屋企人,係姐姐或其他人)我都唔應該擔心樣樣都“預左架啦”的心態呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo