本帖最後由 Jolin_Yuen 於 16-7-6 12:47 編輯
回覆 2012929 的帖子
你同得62住, 預左佢一定有份照顧架喎..
你係比99落街, 但就唔比62照顧, 但又同住..
咁樣同唔比99落街有咩分別?你只係容許姑仔係度幫手的時間比99落街, 如果唔係99就唔岩。
成件事最慘既係你99+姑拉...
其實你好自私..
係咪應該係99屋企晝條線, 一邊只係FOR 99 + 呀B + 姑仔。
另一邊FOR 62 ONLY.
62千其唔好過界呀!!
但屋企62有份住架喎
mg:" />
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!