自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4693


1#
發表於 08-10-24 23:29 |只看該作者
想請教有兩個小朋友(一個讀緊幼稚園,一個new born bb)的媽咪,日常時間點樣分配來照顧兩個小朋友?大仔喺屋企好依賴,晚飯到e+都仲係要我餵佢先食...第時細b出左世,我真係怕照顧佢兩個唔嚟...


子爵府

積分: 11277


2#
發表於 08-10-25 16:29 |只看該作者
我同你一樣,一個讀緊幼稚園(k1),一個new born bb(5個月)!
7:30 催起身.賴下床(我去餵奶)
7:45 洗面.刷牙
8:00 食早餐
8:20 出門.送校車.返屋企先,太早未有餸買
8:30 自已食早餐.洗奶樽
9:30 去買餸
10:00 醃好肉,就浸菜
11:00 浸完再洗3次
11:50 準備出門接校車
12:20 接完,返屋企同兩隻b沖涼.餵飯
1:20 再餵奶.午睡
4:00 再餵奶.下午茶.教功課
5:00 同大女講自由活動,我自己休息
7:00 煮飯
8:15 開飯
9:00 洗完碗,我自己沖涼
之後我c6搞掂大女
細女我負責!
每日都好辛苦!

原文章由 Kikokikovenus 於 08-10-24 23:29 發表
想請教有兩個小朋友(一個讀緊幼稚園,一個new born bb)的媽咪,日常時間點樣分配來照顧兩個小朋友?大仔喺屋企好依賴,晚飯到e+都仲係要我餵佢先食...第時細b出左世,我真係怕照顧佢兩個唔嚟... ...


別墅

積分: 844


3#
發表於 08-10-25 16:44 |只看該作者
原文章由 Kikokikovenus 於 08-10-24 23:29 發表
想請教有兩個小朋友(一個讀緊幼稚園,一個new born bb)的媽咪,日常時間點樣分配來照顧兩個小朋友?大仔喺屋企好依賴,晚飯到e+都仲係要我餵佢先食...第時細b出左世,我真係怕照顧佢兩個唔嚟... ...

你要大仔學習照顧自己,如他做得好,常常贊他,小朋友好奇心好重,可以的話,有d事情給他自己做,最初一定做得唔好,但慢慢就有好結果,一定唔可以你自己幫他,做他可做的事,如不是將來你會做不完你的工作
或將大仔轉全日學校,他可獨立d,你可多點時間

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo