自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 29


1#
發表於 08-10-24 16:54 |只看該作者


哈 ~ 真的不了解日本少女的想法..... 為什麼扮 BB 呢?

http://cute-kawaii.com/kawaii-styles/baby-lolita-fashion.html

有大大可以解說下嗎 ?


伯爵府

積分: 18512


2#
發表於 08-10-24 16:59 |只看該作者
有沒有香港人會穿這些衣服
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


大宅

積分: 2015


3#
發表於 08-10-24 17:09 |只看該作者
呢種叫lolita
HK都有人咁著架。。。
系街度,我都會望多兩下。
系靚,但唔系人著既羅,for babi公仔差唔多。


水晶宮

積分: 70424

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 08-10-24 17:13 |只看該作者
如果我仲係少女,我會扮nana.都唔扮lolita!


大宅

積分: 4817


5#
發表於 08-10-24 17:13 |只看該作者
好驚嚇


複式洋房

積分: 162


6#
發表於 08-10-24 17:14 |只看該作者
好靚!


大宅

積分: 1682


7#
發表於 08-10-24 17:16 |只看該作者
其實間中喺街度都會見到人咁着ge.
mouth: mouth:


子爵府

積分: 11756


8#
發表於 08-10-24 17:17 |只看該作者
原文章由 kingawa 於 08-10-24 16:59 發表
有沒有香港人會穿這些衣服

有,好肉酸


子爵府

積分: 12559


9#
發表於 08-10-24 17:18 |只看該作者
而家少左人著啦, 可能已OUT左! 之前旺角周街都係!


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


10#
發表於 08-10-24 17:18 |只看該作者
有趣
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


大宅

積分: 2465


11#
發表於 08-10-24 17:27 |只看該作者
但係如果本身個氣質襯唔起會好肉酸...
同埋件衫手功差, 唔夠精細又係好肉酸...


大宅

積分: 2377


12#
發表於 08-10-24 17:29 |只看該作者
我都覺得應該系lolita嘅打扮...系香港我都見過有女仔咁著...但五多,始終香港同日本有一定文化差異,佢地之前都好興黑珍珠打扮啦,喺香港我就未見過~~

不過日本人d製作手工真系一流,d衫就咁睇真系好華麗架


翡翠宮

積分: 85721

2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 08-10-24 17:29 |只看該作者
agree !好肉酸

原文章由 daniel44 於 08-10-24 17:17 發表

有,好肉酸
自由太多會令世人失去平衡


大宅

積分: 4774


14#
發表於 08-10-24 17:32 |只看該作者
d衫係好靚
但是眼見大部份人都...著得好恐怖


大宅

積分: 2377


15#
發表於 08-10-24 17:38 |只看該作者
原文章由 ~~kitty~~ 於 08-10-24 17:32 發表
d衫係好靚
但是眼見大部份人都...著得好恐怖

系呀...好地地一件咁靚嘅衫,著喺佢地身上,好似"一支鮮花插在牛糞上"咁....所以我好怕日本將d漫畫拍成真人版電影,當堂無晒feel


男爵府

積分: 5050


16#
發表於 08-10-24 17:38 |只看該作者
我覺得好令呀~~~
著完之後真係好得意~~~
超鍾意~~~
如果hk有多d就好la~~~
興一陣就唔興~~~
好可惜~~~


伯爵府

積分: 15536


17#
發表於 08-10-24 17:51 |只看該作者
只可以講,件衫好靚,但係好蝦人著。


男爵府

積分: 7371


18#
發表於 08-10-24 18:38 |只看該作者
呢種打扮稱 "lolita", 如果中文就叫蘿莉裝
及膝裙勁摺裙,厘士花邊,大蝴蝶結,玫瑰花…都係呢種裝扮持色,而且多跟一配件如很fancy的洋傘或手挽袋或一隻bear bear 熊。與其話扮bb, 我話係扮19世紀那些西洋娃娃,而且多帶宮廷味的。
(的確有人也稱這些為娃娃裝)
香港係有人咁著的,其實算係一個小圈子文/ 次文化,好似punk咁。不過這兩年的確少左係街見到。
前年有套日本片叫"下妻物語" 女主角就是這種文化愛好者!
通常講lolita,都會同時連埋"gothic" 一齊講~
而鐘意lolita 的人,又好多時係鐘意日本動漫畫的…
我見過有著得靚亦有著得唔靚,印象深的係見過男仔反串著loli 衫… mouth:


伯爵府

積分: 19382

母親節2025勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 08-10-24 18:42 |只看該作者
我係香港見過幾次,好怪相


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


20#
發表於 08-10-24 20:08 |只看該作者
衫真係好靚
如果係個好靚既女仔著
會好睇
但係我見既係怪獸著多囉:;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo