跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23046


1#
發表於 08-10-31 11:28 |只看該作者
http://www.chp.gov.hk/files/pdf/C_NT.pdf


大宅

積分: 1787


2#
發表於 08-10-31 13:07 |只看該作者
原文章由 hihirita 於 08-10-31 11:28 發表
http://www.chp.gov.hk/files/pdf/C_NT.pdf



唔該哂


大宅

積分: 2370

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 08-10-31 16:56 |只看該作者
原文章由 hihirita 於 08-10-31 11:28 發表
http://www.chp.gov.hk/files/pdf/C_NT.pdf


多謝分享!!


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 08-10-31 17:09 |只看該作者
唔該哂


大宅

積分: 1468


5#
發表於 08-10-31 17:26 |只看該作者
原文章由 drizzle 於 08-10-31 17:09 發表
唔該哂

thanks you


洋房

積分: 199


6#
發表於 08-10-31 18:03 |只看該作者
點解D收費差距咁大的,我見北區最平可以係40元,最貴係250元。D針不同的,OR不同藥廠呢?
歡迎來看看!
http://hk.myblog.yahoo.com/ms_yan03/


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


7#
發表於 08-11-1 15:29 |只看該作者
我都想知~~


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 08-11-2 00:43 |只看該作者
流感針分好多類型,同埋唔同藥廠出.

不過我都發現較早出黎掛牌既醫生,收費較貴,唔知佢地打針手勢係咪好d,定係佢地食水深

[ 本文章最後由 drizzle 於 08-11-2 02:13 編輯 ]


公爵府

積分: 29432


9#
發表於 08-11-3 09:54 |只看該作者
原文章由 hihirita 於 08-10-31 11:28 發表
http://www.chp.gov.hk/files/pdf/C_NT.pdf


ai ya, 剛剛才看到, 乜你咁大整古呀 做乜寫我個名出呢喎


公爵府

積分: 29432


10#
發表於 08-11-3 09:58 |只看該作者
原文章由 HiuWing 於 08-10-31 18:03 發表
點解D收費差距咁大的,我見北區最平可以係40元,最貴係250元。D針不同的,OR不同藥廠呢?


北區最平和最貴果幾間的分別在那兒我就不知.

但係kwun tong, 我舊年就試過兩支針的牌子其實係一樣的. 而兩間的診所是在隔幾間shops, 但收費差不多1百元.

果時剛剛流感好勁, 我細仔係平果間打完第一針, 過左幾日想去比錢留第二針, 但已冇貨, 唯有去貴果間比錢留第二針, 佢就仲有大把貨 當時因為我去兩間不同的clinic 打, 所以我地係問得好清楚, 兩隻牌子是否一樣, 以及同一brand 是否都會兩支針不同的

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo