婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15548


1#
發表於 16-7-6 23:29 |只看該作者
本帖最後由 angela0228 於 16-11-6 04:27 編輯

del

點評

wcpcelia    發表於 16-7-7 15:50
Jolin_Yuen    發表於 16-7-7 12:35


公爵府

積分: 26519


2#
發表於 16-7-6 23:49 |只看該作者
証明你嫁錯人LO.....呢個世界系相對論GA.你也可以同時當佢系外人呀 ? 如果你們無孩子的話就快D走佬啦(女人青春好有限GA)跟住個外人不會幸福到邊.....

點評

wcpcelia    發表於 16-7-7 15:51
豬仔記    發表於 16-7-7 12:36
pomanlife    發表於 16-7-7 11:41


男爵府

積分: 5713


3#
發表於 16-7-7 10:07 |只看該作者
如果冇細路嘅話會諗定後路比自己走

做好避孕措施唔好攪出人命廢事累人


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


4#
發表於 16-7-7 10:15 |只看該作者
發生左啲咩令你覺得佢當你外人?


水晶宮

積分: 74328


5#
發表於 16-7-7 11:14 |只看該作者
你C6咁樣同你講嗎?
如果C6真係當你係外人,咁就好趁未生仔就快D走啦.
如果已經有孩子,就將孩子培育成你的心腹,咁就可以"挾孩子以令C6/62/99".

點評

pomanlife    發表於 16-7-7 11:42


翡翠宮

積分: 94880


6#
發表於 16-7-7 14:02 |只看該作者
如果連自己最愛嘅人都當,寧願離婚揾過第二個


瑪瑙宮

積分: 129424

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 16-7-7 14:13 |只看該作者
我c6 冇當個我外人, 只有我當佢地係外人.


水晶宮

積分: 59284


8#
發表於 16-7-7 17:42 |只看該作者
如果係咁就心淡囖,晚晚一個外人訓旁邊好恐怖


大宅

積分: 4905


9#
發表於 16-7-7 18:59 |只看該作者
dinosaurmum 發表於 16-7-7 17:42
如果係咁就心淡囖,晚晚一個外人訓旁邊好恐怖



男爵府

積分: 6189


10#
發表於 16-7-8 10:22 |只看該作者
回覆 qq媽媽咪 的帖子

係呀係呀


大宅

積分: 3480


11#
發表於 16-7-8 11:55 |只看該作者
我成日覺得,訓係你格離果個係同你最親
如果佢當你外人,我都唔知講咩好了~JM自求多福

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo