美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 624


1#
發表於 16-7-22 15:35 |只看該作者
本帖最後由 thying 於 16-7-22 15:35 編輯

前日幾日飄左眉同紋左眼線,係咪七日後就可以掂水,定要等啲焦甩晒先掂得?今日第三日仲未覺有焦..


民房

積分: 12


2#
發表於 16-7-22 15:43 |只看該作者
thying 發表於 16-7-22 15:35
前日幾日飄左眉同紋左眼線,係咪七日後就可以掂水,定要等啲焦甩晒先掂得?今日第三日仲未覺有焦..
...

我第三日就掂水,一星期就正常


別墅

積分: 624


3#
發表於 16-7-22 19:19 |只看該作者
yutongtong 發表於 16-7-22 15:43
我第三日就掂水,一星期就正常

三日就掂水會唔會唔上色?thx
好想洗面呀..


民房

積分: 12


4#
發表於 16-7-22 19:21 |只看該作者
thying 發表於 16-7-22 19:19
三日就掂水會唔會唔上色?thx
好想洗面呀..

有唔覺有甩色,洗面時唔好摔條眉,咁熱,唔洗點得


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo